Hatsikidee

Je hebt gelijk, sorry voor mijn opmerkingRutger schreef:Er is niet verteld hoe er tegen aangestoten wordt. Voor hetzelfde geld is iemand minder mobiel of valide. Allemaal aannames dus hoe het gebeurd.
Volgens mij mag iedereen met welke vraag dan ook een topic openen. En als je het onzin zou vinden dan reageer je toch niet of lees je het niet.Thom schreef:Je bent vrij om een andere dealer/garage te zoeken als je die ervaring hebt..
Enfin, we dwalen af. Mocht deze reparatie niet voldoen, dan kan je binnen de garantietermijn alsnog een betere oplossing eisen. Lijkt me dat dit allemaal wel goed moet komen.
(ik vind t persoonlijk nogal overdreven om over een stoelknopje een topic te openen, maar dat terzijde..)
lijkt mij dat je terecht dit bespreekt hier moet dat kunnen!!!En het gaat niet om een knopje maar om een heel electrisch stoelgedeelte voor de bediening.
Jammer dat sommige er zo op reageren
zijn niet echt breed hoor op de xc60, wel giga duur!BlackcurrantV70 schreef:Mijn schoonouders hebben ooit een Landrover Discovery gehad en daar hebben ze toen ook treeplanken op gemonteerd om de instap te vergemakkelijken, misschien is dit een mogelijke oplossing ?