Verwarming blijft koud
- kereltje
- 1st Gear member
Had hetzelfde probleem, na lang zoeken kachelradiateur vervangen en de kachel wordt weer warm, alleen nu een rare lucht uit de buitenste luchtroosters, hiernaar geinformeerd en verschillende verklaringen van diverse mensen gekregen. De ene zegt dat het komt van de coating van de kachelradiateur en dat dit vanzelf weer over gaat, de ander zegt dat het kan komen van lekkende verstuivers ( de auto start idd niet zo goed, slaat wel aan maar pas na +-1.5 seconde ) Hoop dat iemand dit bekend voorkomt zodat ik al wat antwoorden heb ( mogelijke oplossingen ) voordat er weer een dure zoektocht bij de garage aankomt! Bij de kachelradiateur was ik de auto 3 dagen kwijt! Ik zie de antwoorden tegemoet.
-
- 7th Gear member
nikske schreef:Heb je nog een idee wat het gekost heeft? De radiator alleen al kost rond de 4 a 500 eur dacht ik?
Kachelradiateur kost 130 euro ex btw bruto..
- Schorpioen
- 5th Gear member
Stinken kan best door het materiaal van de kachelradiateur komen. Verwarming een tijd goed warm stoken, 28 gr. en de lucht is zo weg.
3 dagen de auto kwijt voor een nieuwe kachelradiateur?
Hebben ze het als uren opvul klus gebruikt?
Of hebben ze het hele interieur eruit gehad?
3 dagen de auto kwijt voor een nieuwe kachelradiateur?
Hebben ze het als uren opvul klus gebruikt?
Of hebben ze het hele interieur eruit gehad?
";Hakuna matata: Geen zorgen, zorg dat je geniet";.
Het leven is al kort genoeg.
Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)

V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)

Het leven is al kort genoeg.
Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)

V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)

- nikske
- 3rd Gear member
Als ze niet weten wat er fout is, kunnen ze wel een eind zoeken denk ik, zeker bij dit probleem.
Maar 130 eur, is dat voor een originele, bij de dealer? We hebben het toch over hetzelfde?
http://www.volvopartswebstore.com/produ ... 71503.html
Maar 130 eur, is dat voor een originele, bij de dealer? We hebben het toch over hetzelfde?
http://www.volvopartswebstore.com/produ ... 71503.html
2015 Volvo V60 D2 ps - 2003 Volvo S60 2.4i
- kereltje
- 1st Gear member
omdat ze niet wisten wat het was en niet direct tijd hadden hebben ze de auto gepakt als ze even tijd hadden, ook zijn ze bij de dealer geweest en zijn er wat dingen uitgesloten. Daarna kwamen ze er achter dat het de kachelradiateur was, dashboard moest eruit en dit kostte nogal wat tijd volgens de rekening... moet er trouwens wel bij vermelden dat er ook een grote beurt bij in zat!
-
- 7th Gear member
Het dashboard hoeft er niet uit.
-
- 6th Gear member
Welk type volvo heb je dan?kereltje schreef:omdat ze niet wisten wat het was en niet direct tijd hadden hebben ze de auto gepakt als ze even tijd hadden, ook zijn ze bij de dealer geweest en zijn er wat dingen uitgesloten. Daarna kwamen ze er achter dat het de kachelradiateur was, dashboard moest eruit en dit kostte nogal wat tijd volgens de rekening... moet er trouwens wel bij vermelden dat er ook een grote beurt bij in zat!
-
- 7th Gear member
Waarom is het dashboard gedemonteerd dan,niet bij een dealer laten doen denk ik?kereltje schreef:Het is een v70 D5 my2005
Dat hoeft namelijk niet.
- kereltje
- 1st Gear member
Dit is niet bij een dealer gebeurd, die hadden het natuurlijk direct goed gedaan
Ik ben zelf niet bij de reparatie geweest dus je moet dan maar geloven dat de uren kloppen! Achteraf had ik natuurlijk eerst op het forum kunnen checken, maar ik ging er van uit dat het probleem bij de airco zat dus heeft eerst een kennis die airco's onderhoud ernaar gekeken, hij kon het niet vinden en toen is de zoektocht begonnen!

Ik ben zelf niet bij de reparatie geweest dus je moet dan maar geloven dat de uren kloppen! Achteraf had ik natuurlijk eerst op het forum kunnen checken, maar ik ging er van uit dat het probleem bij de airco zat dus heeft eerst een kennis die airco's onderhoud ernaar gekeken, hij kon het niet vinden en toen is de zoektocht begonnen!