Pagina 2 van 2
Geplaatst: 23.11.2012 - 16:40
door Quota
Waarom zou er specifiek uitgekeken moeten worden met MY 2010?
Is die zo significant anders dan 2009 of 2011?
Geplaatst: 28.11.2012 - 15:24
door bartv70
Kogel bij mijn maat is door de kerk.
't Is een V70 T4 Geartronic geworden van eind 2011
Geplaatst: 28.11.2012 - 21:19
door Bakboord1
Dat rijdt heerlijk soepel weet ik uit ervaring.
Fijne auto.
Geen multipla maar je kunt niet alles hebben in het leven.

Geplaatst: 28.11.2012 - 21:51
door Discovery
bartv70 schreef:'t Is een V70 T4 GeartronicPowershift geworden van eind 2011
Dat is geen verkeerde keus. Fijne motor met een stuk lager verbruik. Foto's?
Geplaatst: 29.11.2012 - 01:08
door bartv70
Bakboord1 schreef:Dat rijdt heerlijk soepel weet ik uit ervaring.
Fijne auto.
Geen multipla maar je kunt niet alles hebben in het leven.

Het is niet onze auto, maar die van een maat en ja, hij vindt de Multipla
fantastisch zitten en rijden..maar die looks he!
Nee een echte Volvo-man dus daarom deze V70
Het is een steptronic ipv een geartronic zoals ik schreef.
Wat is het verschil tussen geartronic en powershi(f)t?
Geplaatst: 29.11.2012 - 11:37
door Discovery
Powershift is de Ford automaat die geleverd wordt met de Ford motoren. Deze heeft een dubbele koppeling, net zoals de DSG-bak van VW.
Geplaatst: 29.11.2012 - 11:51
door jpwg001
bartv70 schreef:bart simpson schreef:bij de V70/285 wel, bij de V70/135 vanaf 2007 niet meer
De "ziel" is een beetje verdwenen
Juist, jij raakt hem precies. Helemaal mee eens...
Geplaatst: 29.11.2012 - 11:52
door jpwg001
bartv70 schreef:Kogel bij mijn maat is door de kerk.
't Is een V70 T4 Geartronic geworden van eind 2011
Gaan we hem hier ook zien?
Geplaatst: 29.11.2012 - 11:54
door NielsPHEV
V480-S60 schreef:Tja dat komt onder andere door al die naverbrandingstechnieken en verbeterde katalysatoren.
Dat kan niet een hoger verbruik is gelijk aan een hogere CO2 uitstoot de twee zijn linear gerelateerd een beetje CO heeft geen invloed.
Feit is wel dat de motoren nu getuned worden op de CE cyclus en dat maakt dat het verschil tussen het opgegeven norm verbruik met een realistisch vebruik groter is geworden.
Geplaatst: 29.11.2012 - 11:56
door bartv70
Ik zal hem proberen te porren om lid te worden.
Geplaatst: 29.11.2012 - 12:32
door bartv70
Nou die naverbrandingtechnieken werken goed, net als bij de F-16.
Hij is vanochtend samen met een verkoper de auto wezen ophalen voor de transfer van Doetinchem naar Zevenaar.
De auto haalde moeiteloos 170 km/pu...........................helaas stond er een flitser
op de A18...nog niet op naam maar wel een prent :oops: :bad-words: