Mijn ervaring is dat de oudere Volvo's gewoon ruimer zijn voor de achter passagiers.
Een XC60 blinkt ook zeker niet uit in ruimte. Een XC90 iets meer
Renault Grand Espace ?

Vloeken in de kerk... Tssss... LOLsbv schreef:Skoda Superb Combi is denk ik een mooie ruimte auto, zeker achterin.
Mijn ervaring is dat de oudere Volvo's gewoon ruimer zijn voor de achter passagiers.
Renault Grand Espace ?![]()
+1sbv schreef:Skoda Superb Combi is denk ik een mooie ruimte auto, zeker achterin.
Ahum.... da's ondenkbaar. Die dingen vallen regelmatig uit elkaar. Ook niet (meer) mooi trouwenssbv schreef:Skoda Superb Combi is denk ik een mooie ruimte auto, zeker achterin.
Ik vraag me toch af hoe die Superb's in de breedte zijn. Die stengels kunnen in ieder geval een heel eind naar voren maar ik heb het idee dat de Superb niet overdreven breed is.diesel01 schreef:+1sbv schreef:Skoda Superb Combi is denk ik een mooie ruimte auto, zeker achterin.
Een vertegenwoordiger die regelmatig bij ons komt heeft een Super Ben dat ding heeft een zee van ruimte achterin.
Ook zijn ze gebruikt volop te krijgen met een prettige 170 diesel pk's.
Nee, ik heb drie jongens die ouder zijn maar waarvan één erg klein is door een genetische afwijking. Die baalt er van om nog steeds in een zitverhoger te moeten zitten. Dat standaard ding wat nu in mijn V70 zit vindt hij geweldig.PGV70 schreef:Brambo,
Volgens mij gaf je ook aan stoelverhogers te willen (en van de fijnste extras die ik op het laatste moment bijbesteld heb),
dus ik schat dat de kinderen ergens in de leeftijd 5 - 10 jaar zitten.
Dan moet 3 op een rij toch echt passen...
of zijn ze errug breed
Die Mondo vind ik ook nog niet zo'n verkeerde al zou ik dan zelf voor een S-Max willen gaan. Dan heb je drie stoelen naast elkaar zonder dikke tunnel door het midden. Misschien dat bij de diverse komende proefritten de opinie hier wel wat wordt bijgesteld voor wat betreft 'busjes'. Je haalt in Duitsland al redelijk voordeling een 175 pk S-Max. Daar een handgeschakelde 6-bak tegenaan moet samen met Ford's gekende kunsten om hele goeie voorwielaandrijvers te maken toch best een lekker rijdend 'busje' geven. Zoals gezegd; ik heb geen haast. Voor de zomer wil ik mijn ei gelegd hebbenHans oet Twent schreef:Of je gaat Mondeo Wagon rijden...... ::? Zee van ruimte in de lengte en de breedte. Daar is helemaal niets mis mee. 2 Liter PSA diesel tor voorin en je gaat als een kanon vooruut.
Er is een verschil tussen vrijwillig willen en vrijwillig moeten...... Neemt niet weg dat er een bak ruimte in die auto zit.
Bekend verhaal.Brambo67 schreef:Die Mondo vind ik ook nog niet zo'n verkeerde al zou ik dan zelf voor een S-Max willen gaan. Dan heb je drie stoelen naast elkaar zonder dikke tunnel door het midden. Misschien dat bij de diverse komende proefritten de opinie hier wel wat wordt bijgesteld voor wat betreft 'busjes'. Je haalt in Duitsland al redelijk voordeling een 175 pk S-Max. Daar een handgeschakelde 6-bak tegenaan moet samen met Ford's gekende kunsten om hele goeie voorwielaandrijvers te maken toch best een lekker rijdend 'busje' geven. Zoals gezegd; ik heb geen haast. Voor de zomer wil ik mijn ei gelegd hebbenHans oet Twent schreef:Of je gaat Mondeo Wagon rijden...... ::? Zee van ruimte in de lengte en de breedte. Daar is helemaal niets mis mee. 2 Liter PSA diesel tor voorin en je gaat als een kanon vooruut.
Er is een verschil tussen vrijwillig willen en vrijwillig moeten...... Neemt niet weg dat er een bak ruimte in die auto zit.