Tja zo'n S60 met traploop ervaring kan je wel kopen, maar moet je zelf wel aardig kunnen sleutelen.
Anders loop je volkomen leeg op zo'n auto.
Geef lionx84 nog even wat tijd, hij wilde er nog een paar dagen over na denken wat te doen.lionx84 schreef:Ja voor de 'te Koops' advertentie had ik nog een foto bij moeten doen daarom is die weg.
En idd even na denken wat ik doen moet. Het liefst hou ik hem uiteraard.
Gelukkig 2 weken vrij nu dus heb hem niet echt nodig op het moment.
En ik wist dat de turbo er wel aan zat te komen alleen niet zo snel al verwacht.
Maar wat ik zeg, deze dagen eens aanzien en beraden wat te doen.
Vrouwen?lint schreef:...er zijn altijd figuren die alles kapot krijgen door een verwoestende rijstijl zonder enig gevoel voor de mechaniek.
Op een D5? :-ksju_art schreef:Als het enkel nog de turbo is, wist ik het wel....
Dan gaat een ander zeker genieten van alles wat je al hebt vervangen? Even door die zure appel heen bijten.
Daarna rij je wel 5 cilinder turbo en als de auto alle opties heeft die je wil...
Of gelijk goed en front mount intercool, 19T turbo, downpipe en chip op maat (= 350+ pk?).
Ga je voor het geld van de reparatie iets andres goeds kopen?
En dan tijdens je duurbetaalde trackdays alleen maar staan sleutelen? Zonde van je geld en hele rappe rondetijden ga je er niet mee zettendutchlimits schreef:och ja als hobby auto lijkt het me wel leuk om zoiets te hebben, trackdays? voor de betrouwbaarheid moet je het niet doen idd.