Pagina 2 van 2

Geplaatst: 14.03.2013 - 21:28
door Frederik Welvaert
De mijne doet dat ook, zowel motor als automaat hebben volgens mij een "opwarm programma". De automaat slipt meer en blijft iets langer in toeren hangen, schakelt dan rustig op en de motor lijkt ook iets minder vermogen te geven dan. Na enkele kilometers is de gasrespons al normaal en het schakelen ook veel directer. Ik heb daar geen problemen mee, beschermt de techniek :-) alleen nu het wat kouder is (vanmorgen weeral -5) valt het eigenlijk hardst op omdat het wat langer duurt. Bij warmere temperaturen is het gevoel weg tegen dat ik de bebouwde kom uitrijd.

Geplaatst: 14.03.2013 - 23:26
door Ramon&Ramon
Conclusie,het is een normaal verschijnsel. :)

Geplaatst: 15.03.2013 - 17:55
door lint
Dat had je toch al eerder geprobeerd uit te leggen!

Geplaatst: 15.03.2013 - 18:58
door Ramon&Ramon
Tja. :)

Geplaatst: 16.03.2013 - 12:11
door tip
Fijn om te horen dat het allemaal klopt!

Geplaatst: 16.03.2013 - 12:59
door BlackcurrantV70
Doeke Dobma schreef:
willy12 schreef:Wat bedoeld U daarmee precies ?
Die garagist, is dat een echte Volvo dealer, of een universele garage? Of Volvo 'specialist'?
Ik ben toch nog benieuwd of dit over een dealer of een universele garage ging.

Geplaatst: 18.03.2013 - 17:06
door mad
BlackcurrantV70 schreef:
Doeke Dobma schreef:
willy12 schreef:Wat bedoeld U daarmee precies ?
Die garagist, is dat een echte Volvo dealer, of een universele garage? Of Volvo 'specialist'?
Ik ben toch nog benieuwd of dit over een dealer of een universele garage ging.
Wat maakt nou dat je dat wilt weten? Gewoon z'n huiswerk niet gedaan... en we hebben hier geen zwarte lijst van huiswerkontduikers...