Pagina 2 van 2

Geplaatst: 18.03.2013 - 17:46
door Jeroen C
Heb idd dezelfde ervaring als HakanC. Hoe komt dit advies in de handleiding van Volvo?

Geplaatst: 18.03.2013 - 17:47
door Rutgerv40
gewoon 1 rustig tot 2500 toeren, daarna in 2 en dan vanaf de 1700 toeren je turbootje klaar. niks meer aan doen!

Geplaatst: 18.03.2013 - 17:55
door Quinternet
Rutgerv40 schreef:gewoon 1 rustig tot 2500 toeren, daarna in 2 en dan vanaf de 1700 toeren je turbootje klaar. niks meer aan doen!
Kan......... maar....... Saaaaaaai! ;-)

Geplaatst: 18.03.2013 - 19:53
door The Saint
HakanC schreef:Heb het met warme motor geprobeerd... Als je snel nieuwe koppelingsplaat wilt, dan moet je het vooral doen :)
Okay, thanks voor de terugKOPPELING..

Geplaatst: 18.03.2013 - 19:58
door rsnhakan
In z'n 2 vertrekken is geen optie. Als je de koppeling iets te snel loslaat, dan valt de motor stil.

Geplaatst: 18.03.2013 - 23:32
door Fietsventje
Als je snel weg wilt (aan het stoplicht met een 'petje' naast je, maar vooral elders, gewoon voor de lol), heb ik 2 karakters voor jullie:

D3.

:razz:

Geplaatst: 19.03.2013 - 07:20
door The Saint
Fietsventje schreef:Als je snel weg wilt (aan het stoplicht met een 'petje' naast je, maar vooral elders, gewoon voor de lol), heb ik 2 karakters voor jullie:

D3.

:razz:
Die is voor veel leasecontracten te duur zoals je weet...

Maar winnen is ook veel leuker in een Caterham. Snel reageren, flink gasgeven en snel schakelen. En anders haal ik je bij de pitstop wel in ; )

Geplaatst: 19.03.2013 - 08:25
door rsnhakan
"Vroeger" vond ik snel optrekken ook heel erg leuk. Maar met een D2 schiet je er niets mee op. De 1e versnelling is bovendien erg kort en het vermogen is inderdaad minder dan in de overige versnellingen.