Hallo,
Ik wil graag even doorpakken op dit topic...
Bij mij geeft de parkassist sinds gisteren geen geluid meer.
Bij de dealer geweest en laten uitlezen: er zijn geen meldingen, dus PAM en sensoren doen het. Bij inschakelen achteruit verschijnt netjes melding parkassist geactiveerd, maar dus geen geluid.
Geval van de parrot ken ik, heb daar nog naar gekeken. Maar omdat de radio het wel doet bij achteruit stand kan dat het niet direct zijn. (De parrot zet nl ook het radio geluid uit tijdens bellen).
Ook heb ik de luidsprekers gecontroleerd, via balance en fader. Die doen het allemaal.
Iemand nog een idee wat het kan zijn. Dealer weet het zo 123 niet.
Groet,
Peter
V50 1.6D edition 2 10-2007 (my 2008)
Parkeersensoren weigeren soms... (geen geluid) : OPGELOST!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Even meer info over de auto en alles wat er op de MOST zit aub.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- Starter
Hallo, wat bedoel je met MOST?
Het gaat hier om een v50 met high performance sound systeem en af fabriek parkeersensoren, modeljaar 2008, geleverd in oktober 2007.
Geen trekhaak. Parrot carkit direct na afleveing ingebouwd in 2007.
Groet,
Peter
Het gaat hier om een v50 met high performance sound systeem en af fabriek parkeersensoren, modeljaar 2008, geleverd in oktober 2007.
Geen trekhaak. Parrot carkit direct na afleveing ingebouwd in 2007.
Groet,
Peter
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
MOST is de glasvezel ring.
Hier zitten dingen op als Navigatie, Parkeersensoren, Telefoon, Bluetooth, iPod/USB etc.
Hier zitten dingen op als Navigatie, Parkeersensoren, Telefoon, Bluetooth, iPod/USB etc.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- Starter
[quote="VolvoTech"]Heb je toevallig een AUX ingang in de auto?[/quote]
Kheb wat afgeleide vraagjes mbt base/performance audio V50/'05 zonder aux uitgang met dealer retrofit PDC (volgens mij zonder MOST):
1: Kan ik na installatie van een parrot kit de PDC horen als ik op dat moment de radio en/of de USB beluister.
2: Kan de OEM Aux poort geretrofit worden?
Kheb wat afgeleide vraagjes mbt base/performance audio V50/'05 zonder aux uitgang met dealer retrofit PDC (volgens mij zonder MOST):
1: Kan ik na installatie van een parrot kit de PDC horen als ik op dat moment de radio en/of de USB beluister.
2: Kan de OEM Aux poort geretrofit worden?