V40 Rdesign andere velgen

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
V40Rdesign
2nd Gear member

zakraket schreef:Dat zijn inderdaad wel mooie wielen. ET_waarde klopt verder, geen raar gedrag bij remmen en spoorvorming en zo?

Overigens, mijn dealer wilde helemaal niks qua wielen: ik kon géén Volvo-wielen bestellen en door hun laten monteren, want dan "bleven zij met een set wielen achter".
Ik hoef daar dus niet te vragen wat ze doen bij "inname"
Ik heb een voordeel de auto is eigendom en heb dus niks met een lease maatschappij of dealer te maken. Maar Niham in Den Haag doet daar bijv. niet zo moeilijk over.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
zakraket
4th Gear member

Ik heb de auto ook zelf aangeschaft...

En nu ik het toch zie: jouw auto is getuned. Hoe zit dat met garantie?
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
V40Rdesign
2nd Gear member

zakraket schreef:Ik heb de auto ook zelf aangeschaft...

En nu ik het toch zie: jouw auto is getuned. Hoe zit dat met garantie?
Ik heb het via de dealer Niham gedaan dus ik neem aan dat zij de garantie overnemen. Ik maak me daar niet zo druk over ik rij al 15 jaar getunde auto's. Mijn vorige auto was een audi waar bij 60000 km het blok naar de klo(*&)(*^te was en daar hebbenze onder garantie een nieuwe motor ingezet terwijl de auto getunend was en niet via de dealer.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
zakraket
4th Gear member

"Doet" Niham ook tuning van d2? (I know, ik kan ze bellen ;)
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
iggiman
2nd Gear member

Doen ze.
zakraket
4th Gear member

V40Rdesign schreef:
pvdwaal schreef:Andere ET waarde is idd heeeeel lastig te vinden buiten standaard dealer opties om, maar ik ga toch voor het merk Brock met ET45
Ik zou eerst even passen ik heb zelf ET50 op de V40 zitten en dat ziet er erg goed uit.

Afbeelding
Welke velg is dit? Is deze ook in 17"inch leverbaar?
Plaats reactie

Terug naar “V40”