Plaats brandstoffilter
- Jos van de Ven
- 1st Gear member
Overgens was het advies brandstoffilter vervangen van Volvo dealer Sanders in Veldhoven. Op de vraag waar dit zat gaf hij aan waarschijnlijk rechts achter bij het achterwiel, maar zekeker weten wist hij dit niet omdat hij dit type auto niet in onderhoud had. Toen mijn garage dus bij Volvo dealer de Beemd kwam (waar ze wel vaker zaken doen) om een brandstoffilter gaven ze hier het verhaal van de complete tank aan
- Jos van de Ven
- 1st Gear member
Hallo Mario
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen
Gisteravond toen ik van mijn werk wegging en een beetje veel gas gaf ging het lampje: Storing in het uitlaatgasreinigingssysteem van de auto voor de zoveelste maal branden. Een collega van me is een oud automonteur. Die heb ik gebeld en heeft de auto uitgelezen.
Hij gaf de melding:
Brandstofdruk te hoog
Brandstofdruksensor G247 storing in stroomcicuit.
Een mogelijke optie die jij ook al had gegeven
De sensor is besteld en word morgenvroeg ingebouwd
Hopenlijk is hiermee het euvel verholpen en kan ik vervolgens morgen middag alsnog met een gerust hart op vakantie vertrekken
Allen nog even de plaats zoeken waar hij precies zit
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen
Gisteravond toen ik van mijn werk wegging en een beetje veel gas gaf ging het lampje: Storing in het uitlaatgasreinigingssysteem van de auto voor de zoveelste maal branden. Een collega van me is een oud automonteur. Die heb ik gebeld en heeft de auto uitgelezen.
Hij gaf de melding:
Brandstofdruk te hoog
Brandstofdruksensor G247 storing in stroomcicuit.
Een mogelijke optie die jij ook al had gegeven
De sensor is besteld en word morgenvroeg ingebouwd
Hopenlijk is hiermee het euvel verholpen en kan ik vervolgens morgen middag alsnog met een gerust hart op vakantie vertrekken
Allen nog even de plaats zoeken waar hij precies zit
- Jos van de Ven
- 1st Gear member
Vanuit Zuid Frankrijk
Nadat zaterdagochtend 25 mei de brandstofdrukcensor vervangen is ben ik probleemloos naar Frankrijk gereden.
Mario bedankt voor je tips en ik hoop dat het probleem nu wegblijft
Nadat zaterdagochtend 25 mei de brandstofdrukcensor vervangen is ben ik probleemloos naar Frankrijk gereden.
Mario bedankt voor je tips en ik hoop dat het probleem nu wegblijft