Wllmzz C30 ---> V40 [Eindelijk wat fototjes]

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Denief
2nd Gear member
Contacteer:

Knap!
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
remcohe
1st Gear member

Mooi, en ook origineel fotografeer werk. Leuk contrast oud/nieuw
guidov
2nd Gear member

Geen zilver silk spiegelkappen op je r-design. Is dit bewust gekozen?
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

guidov schreef:Geen zilver silk spiegelkappen op je r-design. Is dit bewust gekozen?
Volgens mij heeft ie er wel zilver op zitten.

Op de eerste foto bij de garage zitten ze er nog niet op, maar als ik het goed zie op de "echte" foto's wel. Lijkt alleen minder zilverkleurig door het licht, de kleur van de auto en de fotobewerking.
guidov
2nd Gear member

Herko_ter_Horst schreef:
guidov schreef:Geen zilver silk spiegelkappen op je r-design. Is dit bewust gekozen?

Op de eerste foto bij de garage zitten ze er nog niet op, maar als ik het goed zie op de "echte" foto's wel. Lijkt alleen minder zilverkleurig door het licht, de kleur van de auto en de fotobewerking.
@herko : het was een vraag aan wilmzz. Suggesties en eventuele mogelijkheden kan ik niks mee. Woorden als lijkt mij en volgens mij, daar kan ik niks mee. Dit kan wilmzz zelf heel goed beantwoorden, dus laat JOUW antwoord aub achter wegen. Want nu zegt je iets om te zeggen. Pffffff das zo vermoeiend
remcohe
1st Gear member

guidov schreef:
Herko_ter_Horst schreef:

@herko : het was een vraag aan wilmzz. Suggesties en eventuele mogelijkheden kan ik niks mee. Woorden als lijkt mij en volgens mij, daar kan ik niks mee. Dit kan wilmzz zelf heel goed beantwoorden, dus laat JOUW antwoord aub achter wegen. Want nu zegt je iets om te zeggen. Pffffff das zo vermoeiend
Look who's talking, ik ben net nieuw hier maar als de sfeer zo is ben ik gelijk weer weg
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

Vermoeiend? En dat op zondagochtend? Maak je niet zo druk, joh! :)
Mazda MX-5 SKYACTIV-G 160 GT-M + Sports Pack - MY2016
Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000

Driving matters!
V50 R
6th Gear member

@Herko +1

@Guidov, misschien ben je oververhit, maar remcohe beantwoord toch keurig je vraag?
wllmzz
3rd Gear member
Contacteer:

Dames dames, ontspan.

Bedankt voor de reacties allemaal, hij rijdt heerlijk.

remcohe, Bedankt, maar eigenlijk is dat niet zo origineel... had alleen geen zin om verder te zoeken.. veel autofotografie meets Urban.. En daarnaast.. het was eigenlijk veel te mooi weer, voor echt goede foto's.. thnx anyway!

Als je een R-Design besteld komen die zilveren kapjes uit de fabriek naar de garage, de kapjes heeft de garage omgeruild voor titanium grijze. Waarom? ik vind het lelijk... had ze ook op mn witte C30, maar daar viel het minder op.
lint
Geartronic member

V50 R schreef:@Herko +1

@Guidov, misschien ben je oververhit, maar remcohe beantwoord toch keurig je vraag?
Daar gaan we weer, de personen met de korte lontjes en de lange tenen!
Waar kun je je druk over maken.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
remcohe
1st Gear member

per ongeluk dubbel gepost
LightStar
4th Gear member

remcohe schreef:
guidov schreef:
Herko_ter_Horst schreef: Volgens mij heeft ie er wel zilver op zitten.

Look who's talking, ik ben net nieuw hier maar als de sfeer zo is ben ik gelijk weer weg
Mag ik vragen waarom je dat 2x post ? 1x lijkt me voldoende toch ? en nu graag weer ontopic !
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
guidov
2nd Gear member

@wilmzz: thanks. Zat al te kijken. Maar mooi ride. Veel mooie en veilige kilometers.

En ik oververhit ? Is eerder de (gezonde) spanning op het wachten van de auto ;-). (Als alles volgens planning loopt nog 19 dagen voor mij ;-))

En als ik aan zou nemen, dan zoek ik wel een job bij een aannemer. In dit geval zat iemand met z'n aannames er volledig naast. Dus vond t een onzinnig antwoord. Reageer dan gewoon niet als de vraag aan iemand anders wordt gesteld, die het juiste kan/heeft (ge)geven

Maar goed dit is weer allemaal zwaar offtopic, ik wens iedereen een zonnige vrolijke passie volle zondag toe.
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
iggiman
2nd Gear member

Gruwelijke bak. Veel plezier ermee !
E10
2nd Gear member

Zoals ik al eerder zei: vet! Erg vet! Gefeliciteerd met je schitterende wagen.
Ik heb dezelfde velgen gekozen, maar dan onder Electric Silver.
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
HakanC
3rd Gear member

Stoer hoor :))Veel plezier ermee ;)
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
FatalZero
1st Gear member

Mooie kleur! Mooie auto!! Have fun!
Emetselaar
2nd Gear member

Wllmzz, aangezien we toch bij elkaar in de "buurt" wonen wil ik toch wel eens je nieuwe v40 gaan bewonderen.. Staat je oude c30 nov bij Furness?
1. C30 R-Design ice-white. 19 inch volvo velgen. Xenon, en er komt nog meer.

2. C30 kinetic 1.8, Black Stone. 19 inch tomason velgen. Mobilityline. Winterline. Bodykit.

3. (De tweede sleutel) V60 D3 R-Design, Caspian Blue.
pvdwaal
3rd Gear member

Echt hele mooie foto's!
Heel veel rijplezier
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
Emetselaar
2nd Gear member

Wllmzz, ik heb je nieuwe v40 al vanaf een afstandje kunnen bewonderen! Wat een prachtige wagen. En je oude c30 staat nog op de parkeerplaats bij Furness. Heeft wel een schoonmaakbeurtje nodig! :P
1. C30 R-Design ice-white. 19 inch volvo velgen. Xenon, en er komt nog meer.

2. C30 kinetic 1.8, Black Stone. 19 inch tomason velgen. Mobilityline. Winterline. Bodykit.

3. (De tweede sleutel) V60 D3 R-Design, Caspian Blue.
Plaats reactie

Terug naar “V40”