Pagina 2 van 2

Geplaatst: 10.10.2013 - 11:57
door MarioC70
Dat is inderdaad te veel geld voor twee uur werk plus een apk,of kwam er meer uit de apk?

Geplaatst: 10.10.2013 - 12:44
door MN-NL
Denk dat er ook een beurt is gedaan....dan klopt het wel zo'n beetje.

Marc

Geplaatst: 10.10.2013 - 17:36
door w.stif
De rekeninig:
1900 apk keuring 33.36
1902 kosten afmelden 6.59
1904 roetmeting 32.75
10020 wintercontrole 0.00
77320 voorwielnaaf verv.152.55
31329980 naafset 170.00
985454 flensbout 3.70
31201020 moer 2.60
999 bovenste lager zitting verv. 140.23
30683637 veerzitting 32.30
31200599 lagercup 87.00
Kl. materieel 15.00.
Totaal onderdelen 295.60
Totaal arbeid 365.47
totaal div. 15.00
subtotaal 676.07!
21%btw 141.97
Totaal 818.04

Tja eigenlijk valt me niets raars op, originele volvo onderdelen zijn ietsje duurder, net als het uurloon van de volvo dealer.

Geplaatst: 10.10.2013 - 18:14
door lint
Zo te zien geen beurt maar alleen APK met de reparatie is gedaan.

Geplaatst: 10.10.2013 - 19:11
door MarioC70
Het arbeidsloon is veel te veel,half uur apk en twee voor de voorpootreparatie,bij mij was je 500 kwijt geweest incl APK keuring.
Plus uitlijnen,dat zie ik er namelijk niet bij staan.

Met al die aparte bedragen voor een APK keuring en klein materiaal kom je wel aan een hoog bedrag,apk keuring kost al bijna 100 euro,die roetmeting apart vermelden en de afmeldkosten.
152 euro ex btw arbeidsloon voor een wiellager vervangen,dat is minder dan een uur werk.
15 euro klein materiaal,heb je gevraagd wat dat was voor klein materiaal?
Voor die reparatie komt er geen klein materiaal aan te pas namelijk.
Maar ok,ik zit een dealer af te kraken en dat mag eigenlijk niet..

Het is ook geen wonder dat de dealers steeds minder werk krijgen..