Nog 6 weken

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
RLB
2nd Gear member

Mooie configuratie! Ik vind het wel aardig staan zonder VOLVO op de klep. En ook hier vind ik dat er SilverVision lampjes in de richtingaanwijzers moeten ;)
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Afbeelding idd, nog even silvervision's erin ;)
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
kisman
2nd Gear member

RLB schreef:Mooie configuratie! Ik vind het wel aardig staan zonder VOLVO op de klep. En ook hier vind ik dat er SilverVision lampjes in de richtingaanwijzers moeten ;)
Je bent de eerste die het wel aardig vindt staan. Voor wat betreft SilverVision lampjes ben ik het wel met je eens. Nu mijn vriendin nog. Het is haar auto. 😁
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
Timmie
2nd Gear member
Contacteer:

dbt schreef:Afbeelding idd, nog even silvervision's erin ;)
Wat is dit, silvervision's?
8-7-2013 besteld, 2-10-2013 geleverd! D2 R-design, Black, business pack pro, R-design Pro, verwarmbare voorstoelen, keyless drive, zonder type aanduiding. foto's: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 02#1221402
pvdwaal
3rd Gear member

Hey kisman, ook mijn VOLVO letters worden verwijderd.
Ze blijven echter wel bewaard en zijn altijd nog terug te plakken overigens.

Ik had eerder een poll hierover gemaakt en de meningen zijn verdeeld maar wel overtuigend in te richting van "laten zitten":
http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=56773

Gave bak!
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Timmie schreef:Wat is dit, silvervision's?
Dat zijn oranje knipperlichten met een zilvere laag erover zodat je geen oranje lampje ziet, pas als hij aan gaat zie je oranje licht.

Er staan al paar foto's van op het v40 forum maar kan er zo snel geen vinden dus deze maar even als voorbeeld:

Afbeelding

De bovenste 2 plaatjes zijn de normale lampjes (uit en aan), onder silver vision (uit en aan). Het enige verschil is dus dat je het oranje lampje niet ziet als het lampje uit is.

Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
Poolrev
5th Gear member

Voskuh schreef:
Poolrev schreef:
Voskuh schreef: .. ging mij meer om de fijne stoelen die in dit pakket zitten wat ik toch veel belangrijker vind.
Die dan weer niet anders zijn dan de stoelen in de andere uitvoeringen, maargoed, dat neemt niet weg dat het interieur in de R-Design wel gaaf is! :-)
De standaard stoffen stoelen zitten toch echt anders.
Zelfde als de leren stoelen die ik sowieso niet wilde.
Volgens de brochure/prijslijst zijn deze echt niet anders, waarschijnlijk voelt het anders door de verschillende soorten bekleding. Ik heb zelf leren bekleding, een vriend van mij heeft een R-Design, en ik ervaar de stoelen niet als anders, behalve dan dat je wat minder makkelijk verschuift door de nubuck/textiel :wink: .
kisman
2nd Gear member

RLB schreef:En ook hier vind ik dat er SilverVision lampjes in de richtingaanwijzers moeten ;)
De fotootjes van SilverVision hebben geholpen. Die wil ze nu ook. Hahaha
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
LightStar
4th Gear member

Afbeelding

;)
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
kisman
2nd Gear member

NICE
kisman
2nd Gear member

LightStar schreef:Afbeelding

;)
Waar zijn de SilverVision lampen het beste online te bestellen en welk type?
edoha
Starter

mooie auto, hoop dat je die al snel veel plezier van gaat hebben

wanneer heb je die besteld?
LightStar
4th Gear member

kisman schreef:
LightStar schreef:Afbeelding

;)
Waar zijn de SilverVision lampen het beste online te bestellen en welk type?
Gehaald bij een lokale auto onderdelen winkel.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

dbt
3rd Gear member
Contacteer:

@LightStar: Kijk, zo'n foto bedoel ik :D

Heb er ook ergens op het forum één gezien van iemand met een Vibrant Copper V40 met de SilverVision's als ik het goed had...

De SilverVision's zijn ook online te bestellen, bijvoorbeeld hier (linkje van andere forumgebruiker)

Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
kisman
2nd Gear member

@edoha: Auto is eind mei/begin juni besteld, maar mag van leasemij. niet voor 31 oktober 2013 de weg op. HELAAS
Vandaag nog maar 5 weken trouwens. :-)
@lightstar: SilverVision's vandaag ook besteld.
Soepkop
4th Gear member

Bij mij is zojuist het pakketje van Winkel XL binnengekomen met daarin twee setjes Silver Vision 8)
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014
/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II

Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II
/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
LightStar
4th Gear member

Soepkop schreef:Bij mij is zojuist het pakketje van Winkel XL binnengekomen met daarin twee setjes Silver Vision 8)
Vanwaar 2 setjes ?

Soepkop
4th Gear member

Voor de zekerheid: volgens mij zitten deze lampjes niet meer in het assortiment van Philips. En als er dan één in de toekomst stuk gaat.....
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014
/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II

Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II
/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
kisman
2nd Gear member

Nog 3 weken en 6 dagen... :D
Cascam
2nd Gear member

Ehhh,... Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar waarom geen led lampjes ipv Silvervision, , mijn ervaring met silver visions is dat dat zilver laagje er na een paar maanden afgebrand/gebladderd is ,en je dan gewoon wit licht uit je knipperlicht krijgt,...

Ik ben misschien wel een persoon met een afwijking, maar ik heb hier LED lampjes voor me liggen , ze liggen te wachten op de auto , nog twee weekjes en dan mogen ze voluit knipperen, ps. Wel de versie voor canbus of met weerstandje bestellen, anders heb je zo'n irritante stroboscoop in je knipperlicht,..
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
Plaats reactie

Terug naar “V40”