Het aftellen is voor mijn vriendin nu echt begonnen. Over 6 weken, 31 oktober 2013, krijgt ze dan eindelijk haar nieuwe V40.
In eerste instantie was ze niet te porren voor een Volvo, maar na het aanhoren van mijn ervaring met een complete V50 Summum en een bezoekje aan de dealer waar een smurfblauwe V40 R-Design stond werd ze steeds enthousiaster. Dat werd nog 'erger' na een dag proefrijden met een D2 R-Design en de leasetarieven bij Alphabet. Samen hebben we een hele mooie en complete V40 samengesteld met de volgende specificaties.
V40 D2 R-Design in Passion Red
Af Fabriek:
- Business Pack Pro
- R-Design Plus Line
- Scandinavian Line
- Premium Sound Multimedia
- Keyless Drive
- Volvo Guard Alarm
- Extra Getint Glas
- Verlichtingspack 2
- Verwarmde Voorstoelen
- Verwamde Voorruit
- Stuurbekrachtiging met 3 instellingen
- Neerklapbare Rugleuning Passagiersstoel
- Laadvloer met 2 niveau's
- Zonder Motor- & Modelaanduiding
Als Accessoire:
- Verwijderen van de letters "V O L V O" op kofferklep waardoor een geheel kale achterkant ontstaat.
- Kentekenplaten met opgelegde letters
- 12V aansluiting in kofferbak
- Sunblinds voor achterportieren
- Volvo Kinderzitje (dochterlief moet natuurlijk ook mee)
- RC Volvo XC60 (dochterlief wilde ook een Volvo net als mama)
- Bagagenet kofferbak
- Bagagezak voorstoel
- Volvo Paraplu
- Glazen V40 Sleutelhanger
- R-Design pen
- Zwart dak na panoramadak
- Zwarte spiegelkappen
- SilverVision lampjes in knipperlichten achter
- LED in spiegekappen
- LED als achteruitrijverlichting
Al met al is het een SUPER complete en mooie auto.
::lol:
Nog 6 weken
- kisman
- 2nd Gear member
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
dikke auto. Al moet ik altijd wel even wennen aan het gezicht zonder de Volvo lettertjes
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Voskuh
- 2nd Gear member
Me too.Walter schreef:dikke auto. Al moet ik altijd wel even wennen aan het gezicht zonder de Volvo lettertjes
Vind het een beetje blote billen zo
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Heel erg mooi!kisman schreef:Het aftellen is voor mijn vriendin nu echt begonnen. Over 6 weken, 31 oktober 2013, krijgt ze dan eindelijk haar nieuwe V40.
In eerste instantie was ze niet te porren voor een Volvo, maar na het aanhoren van mijn ervaring met een complete V50 Summum en een bezoekje aan de dealer waar een smurfblauwe V40 R-Design stond werd ze steeds enthousiaster. Dat werd nog 'erger' na een dag proefrijden met een D2 R-Design en de leasetarieven bij Alphabet. Samen hebben we een hele mooie en complete V40 samengesteld nu met de volgende specificaties.
V40 D2 R-Design in Passion Red
Af Fabriek:
- Business Pack Pro
- R-Design Plus Line
- Scandinavian Line
- Premium Sound Multimedia
- Keyless Drive
- Volvo Guard Alarm
- Extra Getint Glas
- Verlichtingspack 2
- Verwarmde Voorstoelen
- Stuurbekrachtiging met 3 instellingen
- Neerklapbare Rugleuning Passagiersstoel
- Laadvloer met 2 niveau's
- Zonder Motor- & Modelaanduiding
Als Accessoire:
- Verwijderen van de letters "V O L V O" op kofferklep waardoor een geheel kale achterkant ontstaat.
- Kentekenplaten met opgelegde letters
- 12V aansluiting in kofferbak
- Sunblinds voor achterportieren
- Volvo Kinderzitje (dochterlief moet natuurlijk ook mee)
- RC Volvo XC60 (dochterlief wilde ook een Volvo net als mama)
- Bagagenet kofferbak
- Bagagezak voorstoel
- Volvo Paraplu
- Glazen V40 Sleutelhanger
- R-Design pen
Al met al is het een SUPER complete en mooie auto.
Yellow Laugh
8-7-2013 besteld, 2-10-2013 geleverd! D2 R-design, Black, business pack pro, R-design Pro, verwarmbare voorstoelen, keyless drive, zonder type aanduiding. foto's: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 02#1221402
-
- 2nd Gear member
Eens, hele mooie auto maar Volvo eraf maakt hem niet mooier maar ieder zijn smaak natuurlijk! Veel plezier ermee!
In bestelling
2020 December: Volvo XC40 P8 AWD Recharge Pure Electric R-Design
Huidig
2018: Volvo XC40 T4 R-Design in Osmium Grey
Voorheen
2013: Volvo V40 D2 - R-Design / Black
2020 December: Volvo XC40 P8 AWD Recharge Pure Electric R-Design
Huidig
2018: Volvo XC40 T4 R-Design in Osmium Grey
Voorheen
2013: Volvo V40 D2 - R-Design / Black
-
- 2nd Gear member
Sterkte met wachten .... het zal het wachten echt meer dan waard zijn 
Vind ook persoonlijk dat V O L V O erop moet, wordt wel kaal zo. Gelukkig zijn wel allemaal andere mensen met verschillende ideeen
Ik heb hem wel zonder v40 en d2 erop.

Vind ook persoonlijk dat V O L V O erop moet, wordt wel kaal zo. Gelukkig zijn wel allemaal andere mensen met verschillende ideeen

Ik heb hem wel zonder v40 en d2 erop.
- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Wel appart in passion red, sterkte met wachten!
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
-
- 2nd Gear member
Zonder V O L V O is het toch een beetje een blote kont. Maargoeg je valt er wel door op, er zullen genoeg mensen zijn die zich afvragen welk merk voor hun rijdt.
Kleur is verder wel goed
Ik weet niet wat jouw lease budget is, maar om deze nou vol te stoppem met extra accessoires zoals, een V O L V O sleutelhanger, V O L V O paraplu, V O L V O pen etc...
Ik denk dat ik het wel begrijp ... is natuurlijk ter compensatie voor die blote kont
Voor de rest natuurlijk een fantastische configuratie :signcool:
Kleur is verder wel goed

Ik weet niet wat jouw lease budget is, maar om deze nou vol te stoppem met extra accessoires zoals, een V O L V O sleutelhanger, V O L V O paraplu, V O L V O pen etc...
Ik denk dat ik het wel begrijp ... is natuurlijk ter compensatie voor die blote kont

Volvo V40 (5d) 1.6d2 summum
Bekleding: Leder Charcoal/Blond/
Kleur: Passion Red
Optie: SUMMUM PLUS LINE (glazen dak, xenon verl. etc..)
Optie: BUSINESS PRO PAKKET
Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
-
- 5th Gear member
Mooie auto, maar ik vind het toch altijd een beetje jammer om dubbele uitlaten te hebben als je een instapmotortje hebt. Dat is net zoiets als een krokodil op je Hema-polo plakken...
V60 2013 (MY14) D6 PIH summum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
-
- 2nd Gear member
Ik deel deze mening ... een schaap in wolfskleren, huh of was het nou andersom :crazyeyes:
Het val mij overigens wel op dat dit niet de enige is met een klein motortje en dubbele pijpen. Dit heeft na mijn mening alles te maken met die 14% bijtelling. We willen wel een dikke auto met veel pk’s maar dat heeft consequenties voor de portemonnee, dus dan maar zo. In de tijd dat ikzelf nog een Seat Leon FR reed noemden we dit wannabes.
Het val mij overigens wel op dat dit niet de enige is met een klein motortje en dubbele pijpen. Dit heeft na mijn mening alles te maken met die 14% bijtelling. We willen wel een dikke auto met veel pk’s maar dat heeft consequenties voor de portemonnee, dus dan maar zo. In de tijd dat ikzelf nog een Seat Leon FR reed noemden we dit wannabes.
Volvo V40 (5d) 1.6d2 summum
Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
Honda Insight
Seat Leon FR
Renault Clio
Volkwagen Golf
-
- 5th Gear member
Als je wilt besparen, laat dan dat uiterlijk vertoon ook achterwege. Scheelt je nog meer in je portemonnee!
- Voskuh
- 2nd Gear member
Ben toch erg blij met mijn wannabe R.
Kom gewoon lekker van A naar B in een mooie auto en hou geld over voor m'n motor waarbij ik elke niet wannabe er compleet uit rij.
Die dubbele dempers vind ik overigens ook wel too much, maarja .. ging mij meer om de fijne stoelen die in dit pakket zitten wat ik toch veel belangrijker vind.
Kom gewoon lekker van A naar B in een mooie auto en hou geld over voor m'n motor waarbij ik elke niet wannabe er compleet uit rij.
Die dubbele dempers vind ik overigens ook wel too much, maarja .. ging mij meer om de fijne stoelen die in dit pakket zitten wat ik toch veel belangrijker vind.
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!
- Poolrev
- 5th Gear member
Die dan weer niet anders zijn dan de stoelen in de andere uitvoeringen, maargoed, dat neemt niet weg dat het interieur in de R-Design wel gaaf is!Voskuh schreef: .. ging mij meer om de fijne stoelen die in dit pakket zitten wat ik toch veel belangrijker vind.

- Voskuh
- 2nd Gear member
De standaard stoffen stoelen zitten toch echt anders.Poolrev schreef:Die dan weer niet anders zijn dan de stoelen in de andere uitvoeringen, maargoed, dat neemt niet weg dat het interieur in de R-Design wel gaaf is!Voskuh schreef: .. ging mij meer om de fijne stoelen die in dit pakket zitten wat ik toch veel belangrijker vind.
Zelfde als de leren stoelen die ik sowieso niet wilde.
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!
-
- 5th Gear member
Ach Voskuh, als ik door jouw lijst met voormalige bezittingen ga, word ik toch wel een beetje droevig. Wat gebeurt er toch in dit land? Je hebt een Quattro gehad, maar ook een Prius. Hoe valt dat nou te rijmen??? Lijkt een soort reverse midlife crisis... 

- Voskuh
- 2nd Gear member
Het was geen quattro, maar wel gestript met rolkooi e.d. voor op het circuit.4wielen schreef:Ach Voskuh, als ik door jouw lijst met voormalige bezittingen ga, word ik toch wel een beetje droevig. Wat gebeurt er toch in dit land? Je hebt een Quattro gehad, maar ook een Prius. Hoe valt dat nou te rijmen??? Lijkt een soort reverse midlife crisis...
Prius was meer omdat ik opeens alleen kwam te staan met een eigen huis, dus dan moet je keuzes gaan maken.
Heb er overigens nooit spijt van gehad ondanks alle 'lollige' opmerkingen.
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!
- kisman
- 2nd Gear member
Die R-Design pen maakt de auto wel af natuurlijk.wombido schreef:Ik weet niet wat jouw lease budget is, maar om deze nou vol te stoppem met extra accessoires zoals, een V O L V O sleutelhanger, V O L V O paraplu, V O L V O pen etc...
De accessoires zijn niet meegenomen in de lease of zelf betaald. Gewoon een hele goeie dealer die weet hoe hij zijn klanten blij moet maken. Of heb ik het voor mijn vriendin gewoon goed uitonderhandeld.

V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel