Pagina 2 van 10

Geplaatst: 26.11.2013 - 19:19
door NielsPHEV
is dit niet "gewoon" de polestar die in Australie al te koop is ?

Geplaatst: 26.11.2013 - 20:12
door Paul
Ja maar dan de Phase II ;-)

Geplaatst: 26.11.2013 - 20:16
door Ben
Mooi hé :D

Geplaatst: 26.11.2013 - 20:20
door Marc Apeldoorn
Lekker hoor. Wel wat aan de prijs....

Geplaatst: 26.11.2013 - 20:23
door Silver_R
Afbeelding


Dit is wel een hele mooie kleur.
Mooi contrast met de kleur van de Polestar badge.

@Marc, waarschijnlijk maar €100.000. :roll:
Maar....wat heeft een gemiddelde R nieuw gekost? Die rijden we nu toch ook?
Dus wie weet over een aantal jaren.

In het andere topic schreef ik het al: Deze versies zijn welkom op de R meeting.. 8)

Geplaatst: 26.11.2013 - 20:25
door Marc Apeldoorn
Die versies zijn zeker welkom Sjoerd.......
Maar je hebt gelijk, 2004-2007R aangekleed kon ook snel 80K+ kosten...

Geplaatst: 26.11.2013 - 20:27
door Silver_R
Sterker nog, heb wel eens configuratie gezien van bijna €90.000.
En dat is dan al weer een paar geleden.
Beetje inflatie erover heen....

Geplaatst: 26.11.2013 - 20:29
door eddy3
Belgie,het land waar de meeste Volvos geproduceerd worden,zijn ze vergeten.
Zou hier een aantrekkelijkere prijsstelling hebben,dan in Nederland;Men spreekt overal van een prijs,ongeveer als een Audi S4.
Een gemiste kans.
Had er zelf,men zinnen al op gezet,spijtig.

Geplaatst: 26.11.2013 - 20:59
door Jumpman
Echt verschrikkelijk gave wielen, nu nog in 18inch en dan probeer ik mijn bestelde Ixion 2 om te ruilen haha

Geplaatst: 26.11.2013 - 21:44
door matjew
Dat is een verdomd mooie kar!

Geplaatst: 26.11.2013 - 21:56
door NielsPHEV
eddy3 schreef:Belgie,het land waar de meeste Volvos geproduceerd worden,zijn ze vergeten.
Zou hier een aantrekkelijkere prijsstelling hebben,dan in Nederland;Men spreekt overal van een prijs,ongeveer als een Audi S4.
Een gemiste kans.
Had er zelf,men zinnen al op gezet,spijtig.
je mag er toch wel eentje importeren

Geplaatst: 26.11.2013 - 22:21
door koen.s
Mooie auto.
Alleen jammer dat hij niet met een handbak leverbaar is.

Geplaatst: 27.11.2013 - 22:11
door Johann
Een ton is wel aan de dure kant.
Het is een mooie auto maar de prestaties vallen een beetje tegen.
Ook zwaar.

Polestar zelf heeft het over ongeveer 20% boven op een T6 R-Design was zou inhouden dat de prijs om en nabij de €92000 uit komt. Klinkt beter in lijn met wat het is.

Geplaatst: 28.11.2013 - 10:39
door Thuurc
Silver_R schreef: Maar....wat heeft een gemiddelde R nieuw gekost? Die rijden we nu toch ook?
Dus wie weet over een aantal jaren.
Zo'n 130.000 gulden in 1996 :D (Niet te vergelijken natuurlijk)

Geplaatst: 28.11.2013 - 10:58
door Ben
En toen kostte een gewone 850/V70 ook rond de 65.000 gulden.

Geplaatst: 28.11.2013 - 11:15
door Fredhead
Doet u mij maar een Rebel Blue V60!
Tof dat Volvo weer met zulke modellen komt

Geplaatst: 30.11.2013 - 13:19
door ZX10r
Te weinig vermogen voor die prijs, naar mijn mening. Verschill met de huidige T6 (6Cil) met een kuurtje is te klein. Daarnaast moeten er nog een beetje opties op en komt het geheel op 120K. Kan je beter een A45 nemen goedkoper en sneller.

Geplaatst: 30.11.2013 - 13:29
door NielsPHEV
ik had stiekem gehoopt op een getunede VEA T6, die zou toch ook van 306 naar 350 pk moeten kunnen, de auto zou daarmee in NL betaalbaar zijn geweest en ten opzicht van snelle collega's zelfs een koopje. Wat nu als nieuw is gebracht wordt in Australië al verkocht desondanks vind ik het geen probleem deze auto mee te nemen als mijn PIH een beurtje krijgt !

Geplaatst: 30.11.2013 - 13:45
door Marc Apeldoorn
120K lijkt me overdreven, uitgaande van 92K.
En de T6 polestar zal vast en zeker ook wel vrij gemakkelijk naar 400 PK getuned kunnen worden voor max 3K extra. Dan in 4.5 seconden op de honderd en weg S4

Geplaatst: 30.11.2013 - 14:29
door t_w
NielsPHEV schreef:ik had stiekem gehoopt op een getunede VEA T6, die zou toch ook van 306 naar 350 pk moeten kunnen, de auto zou daarmee in NL betaalbaar zijn geweest en ten opzicht van snelle collega's zelfs een koopje. Wat nu als nieuw is gebracht wordt in Australië al verkocht desondanks vind ik het geen probleem deze auto mee te nemen als mijn PIH een beurtje krijgt !
Tsja, een 2 liter 4 cilinder naar 350 pk brengen, ik weet dat AMG het ook doet met de A klasse, maar om dat allemaal met de volle garantie af te leveren en te zorgen dat alles onder de meest extreme condities heel blijft... Ik kan me inderdaad voorstellen dat de 6 cilinder een wat veiligere keus is. Plus dat een bedrijf als AMG 'iets' groter is dan Polestar.
Zie het als een mooie 'start', wie weet wat de toekomst brengt ;)