climate control inbouwen

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
hvdmountain
4th Gear member

bart simpson schreef:ok, een temperatuurverdeling + een roostertje halen zo'n dashbord inderdaad wel erg op :-k
Zo, net uit m'n werk 8).

Het gaat mij om het verschil van de draaiknoppen (groot - klein), de regeling van de airco (tussen ventilatieroosters, de knop van de boordcomputer etc. Dat vind ik er bij een phase 2 veel netter uit zien. Tevens vind ik de middenconsole bij een phase 2 er netter uit zien, met dat oplopende stuk naar de armsteun zeg maar. Tevens is een phase 2 iets zuiniger qua verbruik (chip?). Vandaar dat ik ook vroeg of die onderdelen vanuit een phase 2 in een phase 1 zouden passen. Heeft iemand hier nog enig idee van? Vadis?

Zal van de week eens contact opnemen met deltamil over de kosten van zo'n automisch regelateurtje. Laat ik nog wel even weten dan.
Volvo S70 Comfort Europa 2.4 20v Venetian Red metallic
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

ah, maar van phase 2 past niets in phase 1
Volvo for life
hvdmountain
4th Gear member

Okay, dat is jammer.
hvdmountain
4th Gear member

Kreeg vandaag een mailtje terug van deltamill m.b.t. de ombouw van a/c naar ecc:
Als uw Volvo een 2001 model is, zijn de kosten voor een ombouw van A/C naar ECC Euro 1029,- Excl. BTW
Dat is niet mis voor alleen ombouw :shock:
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

hvdmountain schreef:Kreeg vandaag een mailtje terug van deltamill m.b.t. de ombouw van a/c naar ecc:
Als uw Volvo een 2001 model is, zijn de kosten voor een ombouw van A/C naar ECC Euro 1029,- Excl. BTW
Dat is niet mis voor alleen ombouw :shock:
Waarom veel? het prijsverschil tussen Ac en ECC was af fabriek ook iets van € 1.000,-- (maar dan in de btw) hier moet ook nog wat "gehakt en gebroken" worden
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”