Pagina 2 van 2
Geplaatst: 01.01.2014 - 21:03
door diesel01
mjeuring schreef:diesel01 schreef:Polestar gaat ook niet verder dan 450nm...
Ook bij een handbak?
Voor de D5 krijg je 20pk op de oude D5(185pk) erbij en 50nm koppel.
Dus 205pk en 450nm koppel ongeacht of het een handbak/GT is.
Geplaatst: 01.01.2014 - 21:26
door Jers3n
D5 in de V50 heeft 'slechts' 180 pk en 400 Nm handbak en 350 Nm met GT.
Polestar maakt daar 205 pk en respectievelijk 450 Nm en 380 Nm van.
Geplaatst: 01.01.2014 - 22:19
door mjeuring
Thanks, dus goed geholpen door Fasttech. Had daar ook meer vertrouwen in dan in Tunex.
Geplaatst: 01.01.2014 - 22:42
door 4wielen
Nomad schreef:4wielen schreef:lint schreef:Helemaal mee eens en eindelijk iemand die gewoon nuchter blijft en zich realiseert dat je de kosten van een eco-tuning pas na jaren eruit hebt.
Iemand die nuchter blijft, rijdt een Skoda Octavia Combi

Ik heb er drie gehad

77kw, 103kw, 118kw en nu een getunnelde D5. Nee, jij bent niet nuchter meer :mrgreen:
Geplaatst: 02.01.2014 - 08:20
door Nomad
4wielen schreef:Nomad schreef:4wielen schreef:
Iemand die nuchter blijft, rijdt een Skoda Octavia Combi

Ik heb er drie gehad

77kw, 103kw, 118kw en nu een getunnelde D5. Nee, jij bent niet nuchter meer :mrgreen:
Dan blijft alleen nog maar de D6 over....
Wat ik wel vreemd vind, was dat mijn niet getunede D5 af-fabriek al over 400 Nm beschikte. Dat strookt dus helemaal niet met de cijfers die opgegeven zijn.