Pagina 2 van 2

Re: diesel verbruik D5 t.o.v. D6 PIH

Geplaatst: 27.04.2014 - 20:37
door V70/2.4D/2003
AHA, ik zie het probleem. En problemen zijn er om op te lossen en aldus dient gelezen te worden:

1 tot 3 liter per 100 kilometer minder.
En met een prijs van 1,40 voor een litertje alhier is dat dus al snel een geldelijke besparing van maximaal 4,20 euro......per 100 kilometer dus.

Re: diesel verbruik D5 t.o.v. D6 PIH

Geplaatst: 27.04.2014 - 21:48
door RichieB
Ik bespaar aan bijtelling zo'n 60 euro per 100 km. En dan heb ik het nog niet eens over de bespaarde CO2 uitstoot.

Re: diesel verbruik D5 t.o.v. D6 PIH

Geplaatst: 27.04.2014 - 21:58
door V70/2.4D/2003
O jee, we gaan off topic.
Nou vooruit, nog eentje dan om duidelijk te maken dat de PIH heel veel voordelen kent:
Ik tik elke maand goed 150 euro af aan houderschapsbelasting, verstook 1 liter diesel op 15 km, betaal het onderhoud zelf en heb geen afgedopte of in de software wegeschreven EGR en een af fabriek DPF, Ik ga niet eens rekenen wat die auto mij per maand, laat staan op jaarbasis, kost want dan steek in hem vanavond nog ritueel in de brand :'( . En dat valt niet op want zwart is hij al :D

Re: diesel verbruik D5 t.o.v. D6 PIH

Geplaatst: 27.04.2014 - 22:00
door lint
Als particulier een Volvo rijden kost geld maar dan heb je tenminste een fijne en goede auto :D
Niet in de brand steken die V70 dat geeft veel teveel uitstoot van allerhande gassen en dampen.

Re: diesel verbruik D5 t.o.v. D6 PIH

Geplaatst: 27.04.2014 - 22:05
door V70/2.4D/2003
Het helpt ook niet, er komt gewoon weer eentje voor terug en daar zal el weer het zelfde "bezittersprijskaartje" aan hangen.
Zo, genoeg prietpraat anders gaan de Duracel-boys weer boos worden dus: on topic!