Of je tikt een 2e setje van de sloop op de kop (of marktplaats) en maakt die zelf open... Ook al is het permaseal het kan wel. Anders kan je de lamp ook netjes opensnijden of dremelen en daarna vastkitten.Longone schreef:Dat klopt, bij Retrofitlab kan dat, alleen zit je dan met inbouwkosten van 290 Euro vanwege de permaseal, en ben je je auto 2 dagen kwijt omdat je zonder koplampen de weg niet op mag. Plus als je hem gaat inruilen krijg je ongetwijfeld commentaar op het niet-originele spul en kun je (en de dealer/handelaar) ook niet meer terugbouwen naar halogeen want er is geboord en gelijmd.Godtoh schreef: Wat je kan doen is de koplampen openmaken en Morimoto Mini H1 projectoren installeren. Heb je een goed lichtbeeld...
Origineel Xenon via Volvo kan helemaal niet want je mist onder andere de hoogtesensoren bij de wielen, en die moeten er dus af-fabriek al in zitten. Mijn conclusie is dat ik het bij de volgende auto origineel Xenon wil hebben, ook al kost het 1360 Euro.
Weet niet of de hoogteregeling van origineel xenon zo'n probleem is. Wellicht valt het zo aan te sluiten dat de lampen niet meedraaien en niet qua hoogte geregeld worden. Maar dat is ieder voor zich. Daarbij, Volvo heeft ontzettend veel voorbereid qua kabels. Kan me niet voorstellen dat origineel xenon nabouwen een heel groot project is.
De laatste opmerking van je heb ik zelf ook gedaan, stuk handiger inderdaad