Mijn wensen en eisen waren: Gewoon alles zo strak mogelijk en geen onnodige problemen (kapotte ruitenwissenmotor, fouten op display etc.) veroorzaken.
Stap 1: Ballasten
Ik heb de ballasten M40152CMPX14 van Maxxpro aangeschaft. Belangrijkste redenen zijn dat ze speciaal geprogrammeerd zijn voor Volvo zodat je geen "lamp defect" narigheid krijgt krijgt tijdens het rijden. Bovendien is de startstroom I(max) slechts 5A terwijl dat bij de meeste anderen (zoals Pilot Pro) maar liefst 8A is, m.a.w. het electrisch systeem krijgt in het laatste geval steeds behoorlijk op zijn donder met alle mogelijke gevolgen van dien.
Het plaatsen van de ballasten is een beetje gepriegel. Je moet om te beginnen de beugel van de ballast omdraaien zodat het uitsteeksel aan de achterkant (=niet stekkerkant) en de bovenkant komt. De bijgeleverde losse schroeven niet gebruiken.
Vervolgens koplampen verwijderen (opletten voor je lak), en de bout van het zijscherm losmaken en verwijderen met dopje 8.
Dan de ballast door het gat van de koplamp wurmen en de beugel van de ballast dusdanig tussen het schroefgat en het zijscherm duwen, dat hij muurvast zit als je de bout weer terugschroeft. Past allemaal precies. Voor de zekerheid kun je dan de dikke hoogspanningskabel met een tyre-wrap aan het dichtstbijzijnde gaatje vastmaken.

Stap 2: Lampen
Via Ebay heb ik H7R lampen met een metalen fitting aangeschaft. De koplampen hebben een wat vreemde klikbevestiging (ik vond het oude "haarspeld" systeem beter) dus dan moet je geen dikke plastic randen hebben zoals bij veel andere kits.
Gekozen voor 5000K "gewoon wit" om geen Sjonnie-look te krijgen. Later begreep ik (van Martin van Maxxpro) dat deze lampen een "color-shift" hebben naar 5600K zodat ze na 100 branduren wat witter worden. Prima wat mij betreft.
Voor de gaten (24mm) heb ik besloten om de kleine klepjes te gebruikens, des te korter zijn de verbindingskabels naar de ballasten.

Dan de boel intern aansluiten. In de beide koplampen is de bovenste draad de + (gemeten met multimeter) dus ook gelijk even rood tyre-wrapje aan vast gemaakt. Grote kapje er ook weer terug op.

Stap 3: Alles extern aansluiten en yeah, een happy Xenon-rijder !!!