Pagina 2 van 2

Geplaatst: 16.08.2006 - 13:07
door Henri144
Allereerst zou ik koud stellen
Ja, dat was eigenlijk ook de bedoeling, maar het was die dag boven de 30 graden en afkoelen wilde eigenlijk al niet meer.... :wink:

Wat die pakking betreft, daar zou 'm de grap nog wel eens in kunnen zitten; Een tijdje terug is de voorpijp van de uitlaat vervangen. Ik zou 't eerst zelf doen, maar bij gebrek aan een brug, hebben ze 't bij de garage maar even gedaan...... Ze hebben er toen een nieuwe pakking tussen gedaan, maar ik had direct wel het vermoeden dat de bouten niet helemaal 100% aangedraaid waren...... Toch maar even naar kijken dus!

Iig bedankt voor de tips!

Geplaatst: 16.08.2006 - 23:10
door RRRR_Ramon
Ik heb het hier wel over de pakking tussen het in-/uitlaatspruitstuk en de cilinderkop. Niet de pakking tussen het uitlaatspruitstuk en de uitlaat.

Ook het uitlaatgedeelte zal geen hevig schuddende motor veroorzaken als deze lek is, hooguit meer lawaai en iets vermogenverlies.

Het is dus echt deze pakking die ik bedoel:

Afbeelding

De ronde gaten zijn van de inlaat, de vierkante van de uitlaat.

Geplaatst: 17.08.2006 - 09:27
door Henri144
Ooooooow, maar dan idd even met remmenreiniger aan het werk :D

Geplaatst: 17.08.2006 - 16:54
door RRRR_Ramon
Henri144 schreef:Ooooooow, maar dan idd even met remmenreiniger aan het werk :D
En???????? :-k