Pagina 2 van 2

Geplaatst: 31.07.2006 - 21:53
door drive_a_legend
twee dealers, twee maal zelfde verhaal!!!

Geplaatst: 31.07.2006 - 22:06
door bart simpson
drive_a_legend schreef:twee dealers, twee maal zelfde verhaal!!!
Het verandert toch niets aan hetgeen ik eerder schreef, ergerlijk dat men zulke adviezen geeft

Geplaatst: 31.07.2006 - 23:40
door Ludo
bart simpson schreef:Men propageert dus belastingvermijding (ontduiking)?
dat is hier de nationale volkssports Bart. :lol:
drive_a_legend schreef:...me aanraadt bij hem de 126 naar 163 om te zetten - niet naar 185-dat koppel kan de vijfbak niet aan...
uit welke duim heeft hij dat gezuigd?.
:roll:

Geplaatst: 01.08.2006 - 08:57
door bart simpson
Ludo schreef:
drive_a_legend schreef:...me aanraadt bij hem de 126 naar 163 om te zetten - niet naar 185-dat koppel kan de vijfbak niet aan...
uit welke duim heeft hij dat gezuigd?.
:roll:
Op zich is het wel juist, 400Nm´s slopen vroeg of laat die bak, het max. koppel dat de 5 bak kan hebben is iets van 330Nm

Geplaatst: 01.08.2006 - 10:00
door edraket
Ik zou zelf zeker voor de 6 bak gaan. Ik weet niet hoe het bij de nieuwere modellen is met de 5 bak, maar mijn 2002 D5 draait wel erg veel toeren vind ik. Bijvoorbeeld bij 120 net zoveel als mijn vorige benzine V70!
Ik vind hem daardoor boven de 150 behoorlijk rumoeig worden omdat het toerental dan al boven de 3000 staat.

Is dat bij de nieuwe 5 bak ook zo?