Pagina 2 van 2

Re: 2.0 of 2.4i

Geplaatst: 14.03.2016 - 09:40
door m-kliko
Ik zou ook voor een mooie 5 cilinder gaan, erg genieten met deze auto.

Ben ik trouwens de enige die zich een beetje "de laatste der Mohikanen" voelt met een 5 cilinder?
Er zijn na mijn auto bijna geen 5 cilinders meer verkrijgbaar en de blokjes worden kleiner en kleiner...

Re: 2.0 of 2.4i

Geplaatst: 14.03.2016 - 15:34
door dannyS
Nou bedankt allemaal voor jullie reacties.
Het gaat dus toch wel een 5 pitter worden want het verbruik neem ik voor lief want zoveel kilometers per maak ik nou ook weer niet.
Ik ga wel nog even door sparen voor een jongere zoiets van 2007/2008.
Wilde eerst een van 2005 maar dan heb ik een even oude auto als wat ik nu heb,ook al ga ik er qua auto veel meer op vooruit.
Suggesties van "betrouwbare" garages zijn welkom.
Ik laat tegen die tijd wel iets van me horen.

Grtz Danny

Re: 2.0 of 2.4i

Geplaatst: 14.03.2016 - 18:20
door hvt
Verstandige keus om voor een 5 cilinder te gaan.

Re: 2.0 of 2.4i

Geplaatst: 14.03.2016 - 19:01
door OGA244
Vanuit dealerperspectief zeker!

Re: 2.0 of 2.4i

Geplaatst: 14.03.2016 - 19:03
door Fons099
De mijne komt hier vandaan :
http://www.vakgarageloosdrecht.nl/occasions

Altijd wel iets op voorraad staan.

Re: 2.0 of 2.4i

Geplaatst: 15.03.2016 - 20:11
door sequence
OGA244 schreef: Vanuit dealerperspectief zeker!
Want?

Re: 2.0 of 2.4i

Geplaatst: 15.03.2016 - 20:14
door OGA244
O.a. de distributieriem, 5 bougies ipv 4, gewoon wat meer arbeidsloon

Re: 2.0 of 2.4i

Geplaatst: 15.03.2016 - 20:21
door sequence
Ja inderdaad, en dat maakt de keuze ook wat meer afhankelijk van kilometrage.
Overigens heb ik pas de 120.000 beurt en d-riem wissel bij een Volvo specialist laten uitvoeren wat toch een goeie 300 euro scheelde.
Evengoed was ik een fors bedrag kwijt maar ik wist waar ik aan begon. Hij kan nu weer een aardige tijd vooruit met mijn 8000 tot 10.000km per jaar.