Vind ik een beetje jammere reactie, wij proberen te helpen want het lijkt of die mail spoorloos is verdwenen. Bieden we hulp aan worden we hier zo aangekeken.
Ik wens je veel plezier mijn vriend!
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:15
door Anne900
Ik hoef helemaal niet geholpen te worden.
Ik vraag of er meer mensen zijn die problemen hebben met de communicatie van Volvo Beesd.
Als je een dure auto koopt die bij elkaar al meer dan een maand in Beesd heeft gestaan dan mag je toch duidelijke communicatie en op z'n minst excuses verwachten!!
Als je bij de supermarkt een pak melk koopt wat zuur blijkt te zijn en je gaat terug naar de winkel dan krijg je een nieuwe en zegt men sorry
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:22
door OGA244
Er lijken er niet heel veel te zijn..
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:25
door Ben
Even recapituleren,
- Anne900 krijgt geen contact met Volvocars
- Volvo-forum.nl heeft contacten bij Volvocars en heeft aangeboden te helpen het contact te maken
- Anne900 wil niet door Volvo-forum.nl geholpen worden om alsnog contact te krijgen met Volvocars.
- Volvocars weet niet wie Anne900 is en kan hem/haar dus niet rechtstreeks benaderen.
- Communicatie zal dan als gebruikelijk via de dealer gaan want die weet wél wie Anne900 is.
Conclusie, een Volvo is geen pak melk.
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:27
door Summum
Anne900 schreef:
Ik hoef helemaal niet geholpen te worden.
Ik vraag of er meer mensen zijn die problemen hebben met de communicatie van Volvo Beesd.
Als je een dure auto koopt die bij elkaar al meer dan een maand in Beesd heeft gestaan dan mag je toch duidelijke communicatie en op z'n minst excuses verwachten!!
Als je bij de supermarkt een pak melk koopt wat zuur blijkt te zijn en je gaat terug naar de winkel dan krijg je een nieuwe en zegt men sorry
Beetje rare vergelijking, die dure auto heb je immers bij de dealer gekocht en niet bij de importeur/fabrikant. Met je pak zure melk ga je toch ook terug naar de supermarkt en niet naar het hoofdkantoor van FrieslandCampina?
Los daarvan mag je natuurlijk wel een reactie op je berichten aan VCNL verwachten, zeker voor zover het zaken zijn waar de dealer geen invloed op heeft zoals Assistance. Een aantal van onze medeforummers heeft goede contacten/ingangen bij VCNL en jou daarom aangeboden eens aan wat touwtjes te trekken in Beesd om de boel te bespoedigen. Daarvoor is wat inhoudelijke info nodig. Als jij dat niet wilt of nodig vind is dat je goed recht natuurlijk, maar dan zou een reactie in de trant van: "Bedankt voor het aanbod jongens, maar ik probeer eerst zelf nog even tot een oplossing te komen" vriendelijker zijn.
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:29
door diesel01
Meneer zit op het forum om negatief te zijn, geen enkele post is positief en hulp word niet gewaardeerd..
Ik zou zeggen dont feed the trolls...
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:35
door SRI
Ervaring On Call wel, Beesd niet, maar kon tot nu toe alles met dealer af. Beesd alleen wat administratieve dingen, ging gewoon netjes. On Call slecht voor Volvo image, iig, voor mijn Volvo image.
Ik kan me gevoel Anne wel voorstellen, zou Beesd relatief eenvoudig kunnen oplossen, ook zonder op de inhoud te gaan. Gewoon altijd telefoon goed opnemen, geen kastje muur, en emailafhandeling op orde.
Kijk, ieder gevoel is waar, ff los van waar het vandaan komt, of het de bedoeling van de andere partij was om dat gevoel te weeg te brengen, etc. Communicatie helpt daar vaak wel in, niet communiceren sowieso niet.
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:43
door Ben
SRI schreef:
zou Beesd relatief eenvoudig kunnen oplossen,
Beesd = Volvocars, heeft de mods van dit forum laten weten niet bekend te zijn met Anne900.
Vandaar het aanbod om via het forum contact te leggen om e.e.a. op te lossen.
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:46
door mga1600
Ben schreef:
Even recapituleren,
- Anne900 krijgt geen contact met Volvocars
- Volvo-forum.nl heeft contacten bij Volvocars en heeft aangeboden te helpen het contact te maken
- Anne900 wil niet door Volvo-forum.nl geholpen worden om alsnog contact te krijgen met Volvocars.
- Volvocars weet niet wie Anne900 is en kan hem/haar dus niet rechtstreeks benaderen.
- Communicatie zal dan als gebruikelijk via de dealer gaan want die weet wél wie Anne900 is.
Conclusie, een Volvo is geen pak melk.
En zo is het!
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 21:56
door Anne900
Diesel01: je kan mij wel als negatief afspiegelen maar als je een ton uit geeft aan een auto waar je vervolgens zoveel problemen mee hebt dan valt het weleens niet mee om positief te blijven.
Te meer daar je met Volvo assistance aan de goden bent overgeleverd! Volvo assistance stuurt wel een auto om je auto op te halen maar als je ze verteld dat dat niet kan omdat ie in een ondergrondse garage staat sturen ze alsnog een transporteur. Sorry maar dat is gewoon echt slecht! En dan heb ik nog niet verteld dat in beide gevallen de eerste call zoek is geraakt en als je na anderhalf uur nogmaals belt te horen krijgt dat ze nergens van weten....
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 22:00
door V70/2.4D/2003
Vriend, lees de hele rimram hierboven nog eens door en hou verder op met blaten. Wil je geholpen worden dan kan dat, neem het aanbod van Ben dan aan. Neem je dat aanbod niet aan, zwijg dan in stilte. Halve verhalen en negatieve vibraties zitten we hier niet op te wachten.
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 22:05
door Msuidgeest
Niet op reageren, Lena. Die ga ik verder niet uitleggen maar de man die dit uitkraamde is overleden op 8 maart 1974.
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 22:07
door Oceanracer
[pakt even de nootjes uit de kast met een tweetal glazen witte wijn en legt de poten op tafel...]
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 25.03.2016 - 22:52
door evert65
V70/2.4D/2003 schreef:
Vriend, lees de hele rimram hierboven nog eens door en hou verder op met blaten. Wil je geholpen worden dan kan dat, neem het aanbod van Ben dan aan. Neem je dat aanbod niet aan, zwijg dan in stilte. Halve verhalen en negatieve vibraties zitten we hier niet op te wachten.
+heel veul
laat die geit maar in z'n sop gaarkoken
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 26.03.2016 - 00:11
door lint
evert65 schreef:
V70/2.4D/2003 schreef:
Vriend, lees de hele rimram hierboven nog eens door en hou verder op met blaten. Wil je geholpen worden dan kan dat, neem het aanbod van Ben dan aan. Neem je dat aanbod niet aan, zwijg dan in stilte. Halve verhalen en negatieve vibraties zitten we hier niet op te wachten.
+heel veul
laat die geit maar in z'n sop gaarkoken
Helemaal mee eens.
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 26.03.2016 - 06:37
door OGA244
Stemming maken lost iig niets op
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 26.03.2016 - 06:39
door Walter
Anne900 schreef:
Ik hoef helemaal niet geholpen te worden.
Ik vraag of er meer mensen zijn die problemen hebben met de communicatie van Volvo Beesd.
Als je een dure auto koopt die bij elkaar al meer dan een maand in Beesd heeft gestaan dan mag je toch duidelijke communicatie en op z'n minst excuses verwachten!!
Als je bij de supermarkt een pak melk koopt wat zuur blijkt te zijn en je gaat terug naar de winkel dan krijg je een nieuwe en zegt men sorry
Wil je dan aub alsnog naar mijn vraag kijken? Ja, je hebt recht op een reactie. Maar als jij je bericht naar een verkeerd emailadres stuurt, krijgt de ontvanger toch geen kans om te reageren? Vandaar; heb je het bericht gestuurd naar volvocars.nl of naar volvocars.com?
Re: Arrogantie Volvo Beesd
Geplaatst: 26.03.2016 - 07:13
door D5R-Design
Ik denk het verkeerde forum..
Probeer het op Radar...
Succes