aha zodoende, was erg benieuwd naar de ervaringen met het tunen van een D4(14% bijtelling) had ergens gelezen dat er door een andere bak de tuning niet goed tot zijn recht zou komensebastiaan84 schreef:kistigun schreef:oke dankjewel, nog een vraagje: rij je met een business edition(eco) D4 of een normale?Fulaks schreef: Denk in wel, eerste keer zou langer duren was me gezegd, maar ik ben er niet bijgebleven.
Die 14% bijtelling D4 modellen zijn speciaal voor de NL markt gemaakt door Volvo.
S90 tuning mogelijk BSR tuning
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 30.04.2017 - 22:00
- Locatie: Weert
Volvo V60 T6 Twin Engine R-Design
Volvo V40 D4 Business R-Design
Citroën DS3 e-HDI 1.6 so chic
Fiat Grande Punto 1.4 16V T-jet
Citroën Saxo 1.4 VTS
Volvo V40 D4 Business R-Design
Citroën DS3 e-HDI 1.6 so chic
Fiat Grande Punto 1.4 16V T-jet
Citroën Saxo 1.4 VTS
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3156
- Lid geworden op: 20.03.2009 - 16:04
Door de kortere tandwielverhoudingen is de maximumsnelheid lager dan normaal, tenzij je dagelijks last hebt van een auto die bij 210 een extra versnelling mist kan je het ding prima tunen. Je bent namelijk wel sneller naar de 50/80/100.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 30.04.2017 - 22:00
- Locatie: Weert
Oke bedankt voor de verheldering!Jelmer de Jong schreef: Door de kortere tandwielverhoudingen is de maximumsnelheid lager dan normaal, tenzij je dagelijks last hebt van een auto die bij 210 een extra versnelling mist kan je het ding prima tunen. Je bent namelijk wel sneller naar de 50/80/100.
Volvo V60 T6 Twin Engine R-Design
Volvo V40 D4 Business R-Design
Citroën DS3 e-HDI 1.6 so chic
Fiat Grande Punto 1.4 16V T-jet
Citroën Saxo 1.4 VTS
Volvo V40 D4 Business R-Design
Citroën DS3 e-HDI 1.6 so chic
Fiat Grande Punto 1.4 16V T-jet
Citroën Saxo 1.4 VTS