een xc90 met een xc70 vergelijken is als appels met peren vergeljken.
nu ben ik persoonlijk ook niet kapot van de prestaties van de xc90 - d5 combi, maar ik denk dat een ander soort mensen een xc90 kiezen. Mijn keuze zou het niet zijn. Een xc70 daarintegen .
Ben zelf altijd een vervent diesel rijder geweest, maar ik mag niet klagen over de "prestaties"van mijn benzine.
Maar als je veel lange stukken rijd, raaad ik toch altijd diesel aan.
voor het geluid en prestaties hoef je niet meer te laten, en je comfort vind ik persoonlijk echt beter in een diesel. meer rust in de motor en meer rust in de kop zeggen wij.
V70 D5
- volvov40t4
- 3rd Gear member
- Berichten: 265
- Lid geworden op: 30.11.2005 - 17:43
- Locatie: noord-brabant
- jgruijs
- 2nd Gear member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 20.11.2005 - 21:02
- Locatie: Engelen
Laten we eerlijk zijn...de overstap van een v40 naar een V70 is hetzelfde als moeten kiezen tussen 1 of 100 euro krijgen. De souplesse, ruimte, vermogen, koppel en interieur spreken voor zich. Een keer proef rijden en je bent verkocht. De keuze van een diesel en benzine is twee ledig in mijn beleving; enerzijds zijn er de kosten anderzijds het luie vermogen om toch goed mee te komen met het verkeer. Lui in de context van schakelen natuurlijk Voor 500 euri meer per jaar heb je 163 paarden en een tijd van je leven op de weg...
BAM!!!..sorry did i break your concentration? Must have been my Volvo
- Hans
- 8th Gear member
- Berichten: 10603
- Lid geworden op: 31.07.2005 - 20:41
- Locatie: Z.O.Brabant
- Contacteer:
Zo is het! En in een V70 kun je die mooie naviagatie nu voor slechts 2500,- laten inbouwen
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
DUS TOCH MAAR LPG?
Kon het niet laten, schot voor open doel
Tel je vingers en een goed uiteinde, tot in 2006.
Kon het niet laten, schot voor open doel
Tel je vingers en een goed uiteinde, tot in 2006.