KOUD!!

Alles over de 440 / 460
Ad
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 25.11.2005 - 23:10

Zelfde probleem gehad, ontluchten hielp bij mij ook niet. De aan en afvoerslang bij het schutboard losgehaald en de tuinslang op de aanvoersklang gezet. Even doorspuiten en hij wordt weer heerlijk warm. Suc6.
Volvroem
2nd Gear member
Berichten: 89
Lid geworden op: 26.09.2006 - 16:14

gaan we dat maar doen kan ik niet per ongeluk de radiateur opblazen als er teveel druk op komt??
If everything seems under control, you're not going fast enough ...Mario andretti.

If nothing breaks increase the boost
Volvroem
2nd Gear member
Berichten: 89
Lid geworden op: 26.09.2006 - 16:14

nou heb ik de slangen eraf gehaald en geprobeerd met water door te blazen dat lukt eerst niet.

dus eer met een verlengstuk flink wat water erin en daarachterop de compressor en zachtjes de druk opgevoerd ,een knal ik eronder want het andere slangetje stond op mij gericht en de kachel is weer open.

alles aangesloten en ontlucht en im heb het weer heerlijk warm.

mensen dank voor uw advies!!!!
If everything seems under control, you're not going fast enough ...Mario andretti.

If nothing breaks increase the boost
Gebruikersavatar
Michel740Turbo
5th Gear member
Berichten: 1777
Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
Locatie: Brecht
Contacteer:

Volvroem schreef: mensen dank voor uw advies!!!!
Kijk weer een blije volvo rijder :)
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”