KOUD!!
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 26.09.2006 - 16:14
nou heb ik de slangen eraf gehaald en geprobeerd met water door te blazen dat lukt eerst niet.
dus eer met een verlengstuk flink wat water erin en daarachterop de compressor en zachtjes de druk opgevoerd ,een knal ik eronder want het andere slangetje stond op mij gericht en de kachel is weer open.
alles aangesloten en ontlucht en im heb het weer heerlijk warm.
mensen dank voor uw advies!!!!
dus eer met een verlengstuk flink wat water erin en daarachterop de compressor en zachtjes de druk opgevoerd ,een knal ik eronder want het andere slangetje stond op mij gericht en de kachel is weer open.
alles aangesloten en ontlucht en im heb het weer heerlijk warm.
mensen dank voor uw advies!!!!
If everything seems under control, you're not going fast enough ...Mario andretti.
If nothing breaks increase the boost
If nothing breaks increase the boost
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Berichten: 1777
- Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
- Locatie: Brecht
- Contacteer:
Kijk weer een blije volvo rijderVolvroem schreef: mensen dank voor uw advies!!!!

- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07