Lees even hier verder:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=10705
Ik had de CK3100 gewoon bij een auto hifi zaak gehaald bij mij in de buurt voor 159 euro. Later zag ik het ding ook bij Mediamarkt voor dezelfde prijs liggen. Dus meteen meenemen en geen verzend kosten en als het ding niet werkt ook weer terug naar de winkel.... soms kan dat handig zijn.
Inbouw parrot
- plim
- 4th Gear member
Volvo 340 GL; Volvo 440 GL; Volvo 850 GLT; Opel Vectra 2.5 V6 CDX automaat; Nissan Maxima QX 3.0; Volvo V70 2.5 Europa; Volvo S60 2.4, automaat, FastTech, Venetian Red Pearl, Mimas, Edition, Woodline, Svangen; Peugeot 206 2.0-16v GTI, Gris Fer, Leer, 16'' Ouragan, etc. etc.; Volvo S60 2.4T, automaat, Mobility Line, Comfort Line, Nidingen met 17'' Tethys, Family Line, Maya Yellow
Ford Edge 3.5 V6; Chevy Volt; Mustang GT, 5.0 V8
Ford Edge 3.5 V6; Chevy Volt; Mustang GT, 5.0 V8
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ik ga eens even op mijn gemak lezen......tussen het werk door.....
-
- 4th Gear member
het is niet moeilijkViggo schreef:Ik ben nu toch maar aan het overwegen om zelf de parrot in te bouwen. Had een bedrijf gevonden in Barendrecht (ZH). Na dat ik wat meer vragen stelde dan gemiddeld reageerde hij nogal pittig........kort lontje......
Nu overweeg ik de spullen maar bij een I-winkel aan te schaffen en zelf het dashboard te gaan demonteren etc.

en als je bezig bent en je hebt een vraag is er altijd nog dit forum.
Maak alleen geen stekkers van de airco los (want dan kun je weer langd de dealer en alles)
En de contactsleutel in stand II als je de -pool er weer op zet.C 30 T5 schreef:Beginnen met de min pool van de accu los te nemen !Maak alleen geen stekkers van de airco los (want dan kun je weer langd de dealer en alles)
Uit andere topics blijkt dat door piekspanningen dingen "opgeblazen" kunnen worden.
Wat ik tot nu toe gelezen heb, dat vooral bedieningspanelen van verwarming/airco er slecht tegen kunnen.
En............... zo wordt het omschreven in je instructieboekje.
Maarja, wie leest die nog.
Wat ik tot nu toe gelezen heb, dat vooral bedieningspanelen van verwarming/airco er slecht tegen kunnen.
En............... zo wordt het omschreven in je instructieboekje.

-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Bedankt voor de tips!!