Even voorstellen......

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Harry M.
3rd Gear member

fredhead schreef: 19.08.2020 - 15:07
chinagirls schreef: 19.08.2020 - 14:25 Voordeel je houdt je spaargeld op de rekening en betaald een maandbedrag waar echt alles bij in zit.
Ik neem aan dat je nog steeds moet tanken?
Want anders staat er hier ook binnenkort een voor de deur :D
Fredhead, tanken moet je wel zelf betalen bij Care by Volvo :-), maar er zitten wel winterbanden, verzekering etc. bij. Kost "kaal" zo'n 799.- momenteel. In dit forum zit er ook een topic over heb ik al gezien.
Laatst gewijzigd door Harry M. op 19.08.2020 - 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Fredhead
Geartronic member

Dat was reeds bekend, maar omdat er stond dat álles erbij in zit begrepen :)
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
silverado
3rd Gear member

Harry, welkom op dit forum.
Sinds ongeveer een maand hier ook een XC40 T2.
Bevalt erg goed. Dode hoek zit er standaard bij... 😎.
Echter door de piepers en camera (en cross traffic alert) heb ik er geen last van.
En ik parkeer 95% achterwaarts en hoef vanwege de “voorzieningen” nooit achterom te kijken.
Volvo 440, 460, 245(2x) 850 Estate, V70 lpg, V70 2.5D, V70 D5, V70 D5 GT, V70 2.4D, V60 D3GT, XC70 D3 GT.
V60 CC D4 GT8, XC40 T2 R-Design GT8

Volvo nr 15: C40
jalex_h
6th Gear member

Allereerst welkom op dit forum.
Over bedragen, tja ieder moet zelf maar weten waar’ie zijn centen aan uit geeft, maar hobby’s kosten nu eenmaal geld :-D :-D
Ik lees iets over een rug. Wel, dan is er eigenlijk maar 1 optie en die heet Volvo 8) . Voor mij kan er niets aan een Volvo-stoel tippen. In mijn jonge jaren had ik en wel eens (flink) last van mijn rug (uit de hand gelopen vakantiegeintje) en een Volvo 440. Meermaals ‘s-ochtends bijkans kruipend naar de auto gegaan en na een rit van 125 km fluitend uitgestapt, pijn weg.
Ooit:
Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019

Huidig: XC60 Essential Fusion Red

Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Hans Eilander
7th Gear member

jalex_h schreef: 19.08.2020 - 20:56Allereerst welkom op dit forum.Over bedragen, tja ieder moet zelf maar weten waar’ie zijn centen aan uit geeft, maar hobby’s kosten nu eenmaal geld :-D :-D Ik lees iets over een rug. Wel, dan is er eigenlijk maar 1 optie en die heet Volvo 8) . Voor mij kan er niets aan een Volvo-stoel tippen. In mijn jonge jaren had ik en wel eens (flink) last van mijn rug (uit de hand gelopen vakantiegeintje) en een Volvo 440. Meermaals ‘s-ochtends bijkans kruipend naar de auto gegaan en na een rit van 125 km fluitend uitgestapt, pijn weg.
Daar moet ik tóch iets aan toevoegen. Ervaring met Volvo stoelen heb ik alleen via m,n werk. Dat was in een Volvo FH 400 truck, en daar waren de stoelen waar je gemiddeld zo,n 10-12 dagelijks op zit, ronduit slecht.(dat waren overigens wel standaard stoelen) Nu hoop ik van harte, als ik sommige reacties hier lees, van mensen die uit ervaring spreken over de XC 40, dat deze beter zijn dan in de Volvo truck, waar ik 4 jaar mee gereden heb. En in mijn huidige Opel Grandland X Innovation automaat, zitten AGR stoelen, en die zitten werkelijk perfect ! Dus ik hoop dat de stoelen in de XC 40 daar niet voor onderdoen. Ik heb ook als optie handmatig stoelverlenging gekozen.
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
chinagirls
2nd Gear member

fredhead schreef: 19.08.2020 - 15:07
chinagirls schreef: 19.08.2020 - 14:25 Voordeel je houdt je spaargeld op de rekening en betaald een maandbedrag waar echt alles bij in zit.
Ik neem aan dat je nog steeds moet tanken?
Want anders staat er hier ook binnenkort een voor de deur :D
Was dat maar waar, maar helaas... :-(
XC40 T5 R-Design Plug-in Hybride Thundergrey

V70 D4 Summum 2014, MY15, Nordic+ Luxery, Savile Grey, Intelligent safe pro, Sensus connect/Pro, Dab+, Premium sound, Sunroof, Select leder, VOC, Standkachel, Zomer 18" Mefitis (Tech Black Matt), Winter 17" Pandora
chinagirls
2nd Gear member

Harry M. schreef: 19.08.2020 - 15:46
chinagirls schreef: 19.08.2020 - 14:25 Hallo Harry,

Keuzes in dit segment en prijsklasse moet je echt zelf maken, dan is het totaal pakket wat uiteindelijk de richting bepaald. Elk advies ook die van mij is gekleurd of het nu om de Volvo de Toyota gaat. Gezien het plaatje van 61K voor de XC40 heb je het wel over een " aangeklede verzie ". Om je toch nog een tip te geven voordat je je hard verdiende euro's gaat uitgeven, kijk eens naar het Volvo abonnement (Care by Volvo ) ! Hierin zit ook de XC 40 Hybrid die behoorlijk is aangekleed in de uitvoering Incryption en R-Design. Je hebt verder weinig extra keuze in opties en packs maar met name financieel en het flexibele karakter van dit concept zijn heel aantrekkelijk. Het geeft je de mogelijkheid om eerst eens Volvo te ervaren en je kan per 3 maanden wisselen, overstappen of stoppen. Voordeel je houdt je spaargeld op de rekening en betaald een maandbedrag waar echt alles bij in zit.
Hoi Chinagirls,
Dank voor je reactie op mijn post. Terechte opmerkingen, en ja, Ik heb inderdaad deze week even zitten kijken bij Care by Volvo. Ook hier is er al een en ander over geschreven/gezegd. Leuk idee zo'n abonnement, maar je bijtelling zal blijven en daar krijg je niets voor terug. Wellicht eens iets om een paar maanden te proberen. Weet ik ook gelijk of de XC40 doet wat ze bij Volvo beloven :-).
Groet, Harry
Bij een abonnement heb je juist geen bijtelling het is een abonnement en geen lease constructie. Als je dan CBV zakelijk gaat rijden kan dat een interessante discussie geven ,ben ik wel benieuwd naar maar in formele zin valt een abonnement daar niet onder. Zie het als een smartphone met abo even als dezelfde vorm maar wordt niet belast.

V70 D4 Summum 2014, MY15, Nordic+ Luxery, Savile Grey, Intelligent safe pro, Sensus connect/Pro, Dab+, Premium sound, Sunroof, Select leder, VOC, Standkachel, Zomer 18" Mefitis (Tech Black Matt), Winter 17" Pandora
Harry M.
3rd Gear member

silverado schreef: 19.08.2020 - 20:51 Harry, welkom op dit forum.
Sinds ongeveer een maand hier ook een XC40 T2.
Bevalt erg goed. Dode hoek zit er standaard bij... 😎.
Echter door de piepers en camera (en cross traffic alert) heb ik er geen last van.
En ik parkeer 95% achterwaarts en hoef vanwege de “voorzieningen” nooit achterom te kijken.
Hallo Silverado,
Dank voor je reactie. En die dode hoek, ja, die zie je overal terug in reacties maar zo te horen valt het wel mee door alle piepers en de 360 graden camera (eigenlijk slechts 2x180 graden).
Vond die grote dode hoek in het begin van mijn speurwerk toch wel even een puntje maar het schijnt dus in de praktijk met alle hulpmiddelen aan boord mee te vallen. Veel plezier met je T2!
Harry
Harry M.
3rd Gear member

chinagirls schreef: 19.08.2020 - 22:18
chinagirls schreef: 19.08.2020 - 14:25 Hallo Harry,

Keuzes in dit segment en prijsklasse moet je echt zelf maken, dan is het totaal pakket wat uiteindelijk de richting bepaald. Elk advies ook die van mij is gekleurd of het nu om de Volvo de Toyota gaat. Gezien het plaatje van 61K voor de XC40 heb je het wel over een " aangeklede verzie ". Om je toch nog een tip te geven voordat je je hard verdiende euro's gaat uitgeven, kijk eens naar het Volvo abonnement (Care by Volvo ) ! Hierin zit ook de XC 40 Hybrid die behoorlijk is aangekleed in de uitvoering Incryption en R-Design. Je hebt verder weinig extra keuze in opties en packs maar met name financieel en het flexibele karakter van dit concept zijn heel aantrekkelijk. Het geeft je de mogelijkheid om eerst eens Volvo te ervaren en je kan per 3 maanden wisselen, overstappen of stoppen. Voordeel je houdt je spaargeld op de rekening en betaald een maandbedrag waar echt alles bij in zit.
Hoi Chinagirls,
Dank voor je reactie op mijn post. Terechte opmerkingen, en ja, Ik heb inderdaad deze week even zitten kijken bij Care by Volvo. Ook hier is er al een en ander over geschreven/gezegd. Leuk idee zo'n abonnement, maar je bijtelling zal blijven en daar krijg je niets voor terug. Wellicht eens iets om een paar maanden te proberen. Weet ik ook gelijk of de XC40 doet wat ze bij Volvo beloven :-).
Groet, Harry
Bij een abonnement heb je juist geen bijtelling het is een abonnement en geen lease constructie. Als je dan CBV zakelijk gaat rijden kan dat een interessante discussie geven ,ben ik wel benieuwd naar maar in formele zin valt een abonnement daar niet onder. Zie het als een smartphone met abo even als dezelfde vorm maar wordt niet belast.
chinagirls schreef: 19.08.2020 - 22:182
Chinagirls,
Dank voor je aanvulling. Volgens mijn accountant is er geen discussie bij de CBV constructie. Je geniet een bepaald voordeel m.b.t. je bedrijf en dit zul je hoe dan ook moeten opvoeren/aangeven. Maar omdat dit een vrij nieuwe constructie is lijkt het inderdaad interessant om eens te horen of er al mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik wil liever niet de eerste zijn die de discussie met de belastingdienst verliest :-).
chinagirls
2nd Gear member

Harry M. schreef: 20.08.2020 - 09:27
chinagirls schreef: 19.08.2020 - 22:18

Hoi Chinagirls,
Groet, Harry
chinagirls schreef: 19.08.2020 - 22:182
Chinagirls,
Dank voor je aanvulling. Volgens mijn accountant is er geen discussie bij de CBV constructie. Je geniet een bepaald voordeel m.b.t. je bedrijf en dit zul je hoe dan ook moeten opvoeren/aangeven. Maar omdat dit een vrij nieuwe constructie is lijkt het inderdaad interessant om eens te horen of er al mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik wil liever niet de eerste zijn die de discussie met de belastingdienst verliest :-).
Ik ken je situatie natuurlijk niet maar als van het werk uit een (lease) auto mag rijden kan ik mij er iets bij voorstellen je geniet immers een (financieel) voordeel. Dan is het puur juridisch interessant wat de vorm op fiscaal gebied doet. Dan kan ik mij voorstellen dat het gelijk wordt gezien als een lease constructie. Maar als je vanuit het werk extra salaris krijgt tbv een auto wordt je daar op je loon voor belast, dan maakt het niet uit hoe jij dat extra salaris besteed voor je mobiliteit. Deze vorm is steeds gangbaarder geworden voor bedrijven en dat is met name ook de reden dat private lease zo in de lift is gekomen. Met deze variant heb je zeker geen bijtelling anders zou je dubbel belast worden.

Maar goed de kernvraag is; hoe wordt een auto abonnement fiscaal beoordeeld ? ik heb het antwoord niet maar wellicht zijn er mensen die het hebben ervaren of hebben uitgezocht ??

ellefaye
1st Gear member

Ik heb altijd auto’s zakelijk gekocht (ben ZZPer). Nu stap ik over op CBV en dan privé want dat is zelfs goedkoper dan zakelijk mijn C-HR met de bijtelling. Ik ben goedkoper uit met de abonnement per maand voor een auto van 58k dan zakelijk een auto van 38k. Had een klein deel financial lease. Dus. C-HR financial lease deel meteen afbetaald, auto verkocht, nu tijdelijk een T2 van Volvo te leen totdat mijn CBV T5 R-Design komt en goedkoper in een duurdere auto rijden. De zakelijke KMs gewoon bijhouden en daarover BTW terug. Weg met die bijtelling 👍🏼🥳

Maar elke situatie is anders. Welk belastingschijf je zit, of je zelf moet lenen of meteen kan kopen, hoeveel KM je zakelijk rijdt etc... Maar overweeg ook dus de auto privé te short leasen via CBV. Misschien net als ik onder de streep een heel stuk goedkoper.
Volvo XC40 T5 TE R-Design Inscription White 🤩
Volvo XC40 T2 aut. Momentum Demin Blue ☺️
Toyota C-HR Black Edition 1.8 Hybrid 🥰
DS3 So Chic met alle opties 😍
Suzuki Swift 🤮🔫
Suzuki Vitara 16v 1.6 JLX cabrio 💖
VW Golf II 😐
V480-S60
Geartronic member

Ik hoor hier iemand roepen over AGR stoelen in zijn GrandlandX ja, helaas daar van Volvo nou net niet aan tippen. Maaaar dat is een extra. Maar de standaard Volvostoelen zijn, mits eenmaal goed ingesteld door geen enkele andere standaard autostoel te overtreffen.

Dus....veel succes met je keuze.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)

XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
Hans Eilander
7th Gear member

V480-S60 schreef: 20.08.2020 - 22:05Ik hoor hier iemand roepen over AGR stoelen in zijn Grandland X ja, helaas daar kan Volvo nou net niet aan tippen. Maaaar dat is een extra. Maar de standaard Volvostoelen zijn, mits eenmaal goed ingesteld door geen enkele andere standaard autostoel te overtreffen. Dus....veel succes met je keuze.
Dank je voor je opmerking. Die "iemand met die Grandland X", met AGR stoelen, dat ben ik dus. Na 17 autos privé, kan ik de AGR stoelen van nu, best wel beoordelen, dunkt me. En ik las nogal lof over de Volvo stoelen in de XC 40. Van hen op dit forum, die uit ervaring spreken. En daar ik nog geen half uur in een XC 40 gezeten heb, kan ik dus het comfort van de stoelen ook niet beoordelen. Dus ga ik uit van de ervaring van andere XC 40 rijders. En ik krijg de gewone stoelen in de XC 40 met stoffen bekleding. Wél (ivm mijn lengte) de handmatige stoelverlenging gekozen. Ik gaf alleen maar even aan, dat de AGR stoelen in mijn Grandland X perfect zijn. (leren bekleding met stoelverwarming én ventilatie)
V480-S60
Geartronic member

Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen. AGR stoelen zijn gewoon heeeeeeeel erg goed. Daar kunnen, hoe geroemd ook, de Volvo stoelen gewoon niet tegen op.
Maar ook voor jou geldt, met een goede instelling van je Volvo stoel ben je veel beter af dan bij heel veel andere (luxe) merken. Een goede instelling vinden kost echter wat tijd .
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)

XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
Hans Eilander
7th Gear member

V480-S60 schreef: 20.08.2020 - 23:42Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen. AGR stoelen zijn gewoon heeeeeeeel erg goed. Daar kunnen, hoe geroemd ook, de Volvo stoelen gewoon niet tegen op. Maar ook voor jou geldt, met een goede instelling van je Volvo stoel ben je veel beter af dan bij heel veel andere (luxe) merken. Een goede instelling vinden kost echter wat tijd .
Dat zal inderdaad zo zijn. Want ook jij spreekt uit ervaring. En ook heb je gelijk als je aangeeft, dat de AGR stoelen bij Opel een optie zijn. Ook dat is juist. Voor mij is het juist van groot belang, daar ik rugpatient ben, dat de lende-steun in de stoel goed functioneert. Zoals ik al eerder aangaf heb ik alleen ervaring met een standaard stoel in een Volvo FH truck. Dat was de laatste truck voor mijn vervroegd pensioen. En die stoelen waren naar mijn gevoel niets meer, dan gestoffeerde campingstoelen. Echt bar slecht voor mijn rug. Daarom hoop ik dat de stoelen in de XC 40 beter van kwaliteit en comfort zijn. En daar ik alleen met de auto rij, is de stoel eenmaal goed ingesteld naar mijn zitpositie, een wezenlijke bijdrage aan comfort.
Ik begrijp jouw punt, wanneer bv ook je vrouw met de auto rijd, en je hebt geen memorie functie, je telkens de stoel opnieuw naar jouw rug moet instellen.
diesel01
Geartronic member

Hans Eilander schreef: 21.08.2020 - 09:09
V480-S60 schreef: 20.08.2020 - 23:42Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen. AGR stoelen zijn gewoon heeeeeeeel erg goed. Daar kunnen, hoe geroemd ook, de Volvo stoelen gewoon niet tegen op. Maar ook voor jou geldt, met een goede instelling van je Volvo stoel ben je veel beter af dan bij heel veel andere (luxe) merken. Een goede instelling vinden kost echter wat tijd .
Dat zal inderdaad zo zijn. Want ook jij spreekt uit ervaring. En ook heb je gelijk als je aangeeft, dat de AGR stoelen bij Opel een optie zijn. Ook dat is juist. Voor mij is het juist van groot belang, daar ik rugpatient ben, dat de lende-steun in de stoel goed functioneert. Zoals ik al eerder aangaf heb ik alleen ervaring met een standaard stoel in een Volvo FH truck. Dat was de laatste truck voor mijn vervroegd pensioen. En die stoelen waren naar mijn gevoel niets meer, dan gestoffeerde campingstoelen. Echt bar slecht voor mijn rug. Daarom hoop ik dat de stoelen in de XC 40 beter van kwaliteit en comfort zijn. En daar ik alleen met de auto rij, is de stoel eenmaal goed ingesteld naar mijn zitpositie, een wezenlijke bijdrage aan comfort.
Ik begrijp jouw punt, wanneer bv ook je vrouw met de auto rijd, en je hebt geen memorie functie, je telkens de stoel opnieuw naar jouw rug moet instellen.
De stoelen in Volvo trucks lijkt in niets op de stoelen die ze in hun auto's gebruiken, dat weet ik omdat ik in 2008 een Volvo truck aan de kant heb gezet waar de stoel ook niet heel best van was, dat had DAF beter voor elkaar net als het slaapcomfort.
Ter vergelijk..in 2012 ben ik om 11:30 in St Tropez in de toenmalige V70 met sportstoel gaan zitten met een volle tank diesel, om 17:00 was de tank voor Mulhouse bijna leeg en moest er getankt worden en stapte fris uit de stoel.
Na 3 uur in de FM truckstoel begon het al te jeuken en was het tijd voor koffie.
Helaas is het comfort van het vroegere sportleder verleden tijd, de sportstoel van Volvo was maatstaf in stoelen land waar zelfs de Duitse 3 met hun dikke optionele stoelen niet bij konden komen.
Mijn huidige V90 zit harder en mensen met een wat corpulent lichaam hebben wellicht een uitdaging, ik zit perfect in de huidige stoel maar de laatste sportleder stoelen van de sport edition uitvoeringen uit 2007 waren ongeëvenaard.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Hans Eilander
7th Gear member

V480-S60 schreef: 20.08.2020 - 23:42Maar ook voor jou geldt, met een goede instelling van je Volvo stoel ben je veel beter af dan bij heel veel andere (luxe) merken. Een goede instelling vinden kost echter wat tijd .
By the way, jij rijd zelf ook in een prachtkar, een XC 60 T6 3.0 ! zoals ik zie in je lijstje. :-O
Hans Eilander
7th Gear member

diesel01 schreef: 21.08.2020 - 10:21 De stoelen in Volvo trucks lijkt in niets op de stoelen die ze in hun auto's gebruiken, dat weet ik omdat ik in 2008 een Volvo truck aan de kant heb gezet waar de stoel ook niet heel best van was, dat had DAF beter voor elkaar net als het slaapcomfort.Ter vergelijk..in 2012 ben ik om 11:30 in St Tropez in de toenmalige V70 met sportstoel gaan zitten met een volle tank diesel, om 17:00 was de tank voor Mulhouse bijna leeg en moest er getankt worden en stapte fris uit de stoel.Na 3 uur in de FM truckstoel begon het al te jeuken en was het tijd voor koffie.Helaas is het comfort van het vroegere sportleder verleden tijd, de sportstoel van Volvo was maatstaf in stoelen land waar zelfs de Duitse 3 met hun dikke optionele stoelen niet bij konden komen.Mijn huidige V90 zit harder en mensen met een wat corpulent lichaam hebben wellicht een uitdaging, ik zit perfect in de huidige stoel maar de laatste sportleder stoelen van de sport edition uitvoeringen uit 2007 waren ongeëvenaard.
Okee @diesel01, bedankt voor jouw bijdrage. Dan heb ik tóch nog een goede hoop, dat de stoelen in de XC 40 comfortabel zijn. En buiten dat, tegenwoordig zit ik niet langer meer in de auto, dan pakweg 2 uur. Maar een goed functionerende lumbar (lendensteun) is voor mij wel heel belangrijk.
diesel01
Geartronic member

Die zijn in mijn auto helemaal elektrisch instelbaar met op beide stoelen 2 geheugen standen.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Rob M
5th Gear member

Ik kan beamen dat de stoel in de XC40 erg goed is! In mijn XC zijn het de leren stoelen met elektrische verstelling en een 4 weg lendesteun. Met de 80.000Km/jr. in een XC40 stap ik nog dagelijks fris uit de auto.
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Plaats reactie

Terug naar “XC40”