Scheelt dat jij geen hulp nodig hebt....Ludo schreef:dat is idd heel mooi.Flash schreef: Vandaar dat ik grote waarde hecht aan een forum ed. waar mensen bereid zij elkaar te helpen.
maar door anderen die iets proberen duidelijk te maken, af te gaan zeiken, zal je op niet veel hulp hoeven rekenen ben ik bang.
een fiets.Flash schreef:Maar Ludo wat rij jij eigenlijk?
zou je ook moeten zoeken, kost niks...
Automaat Volvo 960 "hapert" af en toe
- Flash
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02.01.2008 - 01:36
- Locatie: Gelderland
Ford Escort 1.1 8v sedan bj. 1981
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3026
- Lid geworden op: 11.11.2004 - 22:45
jawel hoor, ik heb soms ook nog hulp nodig.Flash schreef:Scheelt dat jij geen hulp nodig hebt....
maar ik lig er niet van wakker om daar dan een investering voor te doen.
heb niet zozeer behoefte om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.
- Baseman
- 4th Gear member
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 12.09.2006 - 23:45
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Beetje laat, maar toch.Flash schreef:Kun je bij deze auto dmv de accupolen los te halen de auto resetten?
De enige computer die gereset wordt en waar alle foutcodes(diagnostic trouble codes) uit zijn als je het contact zelfs maar uit zet (accu hoeft niet eens los), is de Cruise Control computer.
Maar volgens mij waren we daar bijna achter in een ander draadje.
- Flash
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02.01.2008 - 01:36
- Locatie: Gelderland
Ik investeer zeer zeker wel. Vervang datgene wat me niet aanstaat.Ludo schreef:jawel hoor, ik heb soms ook nog hulp nodig.Flash schreef:Scheelt dat jij geen hulp nodig hebt....
maar ik lig er niet van wakker om daar dan een investering voor te doen.
heb niet zozeer behoefte om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.
Vervang niet met immitatie. En dat dubbeltje....... als jij ze nog hebt.
rij 40.000+ per jaar en rij een 960 dus die "dubbeltjes rollen wel" en door juist te vervangen en checken blijven ze rollen in de richting waar ik heen wil.

ps ik slaap wel lekker. Jij?
Ford Escort 1.1 8v sedan bj. 1981
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
-
- 6th Gear member
- Berichten: 3026
- Lid geworden op: 11.11.2004 - 22:45
ah, dat is heel mooi, zo hoort dat.Flash schreef:Ik investeer zeer zeker wel. Vervang datgene wat me niet aanstaat.
Vervang niet met immitatie. En dat dubbeltje....... als jij ze nog hebt.

dan ga je zekers ook wel het backfire probleem nog aanpakken?.
- Flash
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 02.01.2008 - 01:36
- Locatie: Gelderland
Hoe zou ik het verder moeten oplossen. Ga geen LPI systeem erin laten zetten.
Heb de de slangen zo kort mogelijk gehouden, de verdamper vervangen door nieuw. Alles schoongemaakt gechecked. Verder had ik de bogies al vervangen en de bobines gechecked. Verder rijd ie nu fantasties zowel op gas als benzine. Alweer 2000km op gas erop zitten.
Die backfire kun je nooit 100% voorkomen met gasdampring. Zul je dampinjectoren moeten hebben of LPI. De auto was al op G3 en verder zat de installatie erin dus een nieuwe erin lijkt mij overbodig.
Overigens hiervoor een Escort gehad met een soort zelfde systeem. Reed mij probleemloos van 136.000 naar 248.000. Koppakking moeten vervangen bij 186.000 ongeveer en de motor zag eruit als nieuw vanbinnen.
Dus het systeem zelf hoeft niet persee backfire gevoelig te zijn.
Een goede afstelling doet wonderen en verder korte slangen en regelklep dicht bij de verdamperring.
Heb de de slangen zo kort mogelijk gehouden, de verdamper vervangen door nieuw. Alles schoongemaakt gechecked. Verder had ik de bogies al vervangen en de bobines gechecked. Verder rijd ie nu fantasties zowel op gas als benzine. Alweer 2000km op gas erop zitten.
Die backfire kun je nooit 100% voorkomen met gasdampring. Zul je dampinjectoren moeten hebben of LPI. De auto was al op G3 en verder zat de installatie erin dus een nieuwe erin lijkt mij overbodig.
Overigens hiervoor een Escort gehad met een soort zelfde systeem. Reed mij probleemloos van 136.000 naar 248.000. Koppakking moeten vervangen bij 186.000 ongeveer en de motor zag eruit als nieuw vanbinnen.
Dus het systeem zelf hoeft niet persee backfire gevoelig te zijn.
Een goede afstelling doet wonderen en verder korte slangen en regelklep dicht bij de verdamperring.
Ford Escort 1.1 8v sedan bj. 1981
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996
Ford Escort RS Turbo 1.6 8v hatchback bj. 1988
Mazda MX3 V6 24v 1.8 coupé bj. 1992
Toyota Paseo 1.5 16v coupé bj. 1996
Ford Escort Wagon 1.8 16v Ghia LPG G3 Station bj. 1998
Volvo 960 2.5 24v aut4 6cil.lijn Ambassador sedan LPG G3 bj. 1996