mobilility line probleem xc90
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ben inderdaad bang dat je niet goed gekeken hebt, een telefoon voor een XC90 is er niet zomaar loseaarsen schreef:Hoezo Bart,
Ik heb er voor de V70 een gekocht. In een XC90 zit dezelfde telefoon als in de V70.
Auto Rima te Druten.
Toen ik er was hadden ze er 10 liggen.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik denk dat het software matig op te lossen is, zo niet zou je toch eens moeten laten kijken of er onder garantie c.q. coulance niets aan gedaan kan worden.pants schreef:dus wat denk jij bart..
- eaarsen
- 2nd Gear member
Bart je hebt gelijk,
Een bril heb ik niet nodig.
Ik was in de war met de XC70.
Maar toch lijken de problemen met de telefoon op die van mij.
De Volvo telefoon is van het merk Ericson. Althans dat stond op de achterzijde van mijn telefoon.
De telefoons zijn zo gemaakt dat ze niet te openen zijn en moeten vervangen worden.
De Volvo telefoon is van het merk Ericson. Althans dat stond op de achterzijde van mijn telefoon.
De telefoons zijn zo gemaakt dat ze niet te openen zijn en moeten vervangen worden.
Eric. V70 D5 2002. Full options.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Dat klopt bij de X70, de laatsten zijn van Ericsson, de vroege (met simkaarthouder achterin) waren van Nokia, dit zijn complete units die er incl. "toetsenbord" uit te halen en die simpel demontabel zijn, dat gaat bij een XC90 niet op daar de telefoon daar één geheel is met de audio.eaarsen schreef:Bart je hebt gelijk,
-
- 1st Gear member
net zelf alle lampjes van de unit vervangen en tevens auto uit laten lezen bij de dealer.
kon precies zien dat ie uit italie kwam en al zijn beurtjes gehad had.
heb wel een afspraak gemaakt voor de recall over de fuseekogels.. helelmaal top.
telefoon werkt prima moet alleen steeds eigen tel uit zetten voor je in xc90 gaat en andersom. dan totaal geen problemen met de duo kaart..
gegroet.
kon precies zien dat ie uit italie kwam en al zijn beurtjes gehad had.
heb wel een afspraak gemaakt voor de recall over de fuseekogels.. helelmaal top.
telefoon werkt prima moet alleen steeds eigen tel uit zetten voor je in xc90 gaat en andersom. dan totaal geen problemen met de duo kaart..
gegroet.
- Paul
- Geartronic member
Tip die je kan gebruiken misschien is een simonly abonnement via internet erin te doen. Vervolgens je telefoon doorschakelen bij Bezet. Dan kan als iemand je belt degene weigeren en dan schakelt hij door naar je auto.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra