Vanmiddag geen LTE internetverbinding

J33Bee
5th Gear member

De laatste keer was het allemaal op 10 februari... Dus dat leek inderdaad op een combinatie backend/provider ipv de/het TCAM/modem in de auto's zelf. Mbt 3.3.4. staat er wel iets klaar omtrent de TCAM...;
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zwartjes
1st Gear member

Afgelopen vrijdag is bij mijn V60 tijdens een garagebezoek software versie 3.4.4 ingeladen.
De eerste dagen heb ik geen last gehad van wegvallende LTE verbinding. Gisteren echter ook de gehele dag wegvallende verbindingen gehad, waarbij die verbinding af en toe wel weer (heel kort) terug kwam.
Vandaag echter hier geen last meer van gehad, dus lijkt toch in netwerk of server van Volvo te zitten.
Wat me echter thans wel opvalt dat is dat er thans bijna steeds vol bereik is, met heel af en toe maar “1 streepje” minder om dan heel snel daarna weer vol bereik te hebben. Misschien ligt dit aan de nieuwe software of toch het (vernieuwde) netwerk ?!
Verder overigens thans geen problemen / bugs vanuit de nieuwe software kunnen ontdekken ! Zou mooi zijn als dat ook zo blijft……
Huidig: V60 / 2023 - Ultimate Dark - B4 - Geartronic
Vorig: V60 /2019 - Inscription - D4 - Geartronic
Vorig: XC 60 / 2015 - Ocean Race - D4 - Geartronic
Vorig: XC 60 / 2011 - Momentum - D3 - Handgeschakeld
wasbeer2006
5th Gear member

Test volgende keer even met je telefoon, dan weet je of het het netwerk is of iets anders.
Welk gebied is het? Ik merk met diverse verbindingen, 5g, telefoon, dab dat de netwerken er niet op voorruit gaan de laaste jaren.

Telefoon met diverse providers wordt hierin de randstad regelmatig heel slecht een aantal punten te bv A20 bij porsche center is al 25 jaar een drama, bij mij, diverse collega,s en vrienden. Keteltunnel hetzelfde kan de klok er op gelijk zetten waar de boel uitvalt.

Die dab troep wil ik het helemaal niet over hebben, wat is dat overrated zeg, regelmatig slaat het een soort over bij mij Volvo meer dan bij mijn vorige passat.
-V60 B4 7dct R design wit
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”