Gouwe schreef: ↑17.05.2025 - 08:24 Persoonlijk ben ik als caravanrijder nog niet toe aan een EV, en is de XC90 hier thuis gedegradeerd tot boodschappenauto, en net weer voor 5 jaar voorzien van een accu upgrade, dus rijden we daar nog even lekker mee door en zien we over 5 jaar wel verder.
Je weet nu wat je hebt, maar je weet nooit wat je krijgt. Dat was voor mij ook de reden om mijn huidige Volvo niet in te ruilen, zoals ik dat in het verleden om de 3 jaar gewend was. Bovendien rij jij met je XC90, het vlaggenschip van de Volvo vloot. Dus beter en luxer, kan eigenlijk niet.
Gisteren was Herrik van der Gaag, directeur van Volvo DACHNL, in de Autoshow van BNR. Als je het interview mag geloven is het grotendeels alweer opgelost, de aanloopproblemen met de EX90.
DB200 schreef: ↑17.05.2025 - 13:47
Gisteren was Herrik van der Gaag, directeur van Volvo DACHNL, in de Autoshow van BNR. Als je het interview mag geloven is het grotendeels alweer opgelost, de aanloopproblemen met de EX90.
Had je verwacht dat hij wat anders zou zeggen dan?
2018 V40 D3 GT Business Sport + luxury + scandinavian line [SOLD] & 2018 V40 T4 GT Business Sport + luxury + scandinavian line + styling kit [SOLD]
Nu 2019 Audi A3 Cabriolet & 2023 Ford Puma ST-line X.
Urbexpeditie schreef: ↑17.05.2025 - 18:55
Zou niet passen als hij wat anders zou zeggen
Deels waar, maar dit horen we nu 2.5 jaar, veel kopers hebben door slechte informatie reeds geannuleerd daar men bij benadering geen levertijden kon geven en zelfs prijsverhogingen door wilde gaan belasten.