De 850's zijn ook erg goedkoop in aanschaf (voor een paar grijp
stuivers heb je 200pk onder de bips) maar als je heel goed kijkt
van dichtbij, zijn ze heel lelijk.

Ik zou jezelf vooral niet gek makenStinky schreef: ... Ik heb hem zover gekregen dat ik al in juni een echte auto
kan aanschaffen. tot die tijd ben ik uitgebreid aan het 'windows shoppen' en
ja dat is dikke pret. maar hoe meer ik er zie, hoe groter ook de twijfel. af en
toe heb ik even weer een schop in de goede richting nodig. ...
Nee, als je van het 240 plan af gaat wijken, kun je het beste een 850 kopen (de mijne staat te koopgeestschrijver schreef:Die V40 lijkt me ook een prima idee. Of een Opel Astra!
Of, om dichter bij huis te blijven, een Mitsibishi Carisma.geestschrijver schreef:Die V40 lijkt me ook een prima idee. Of een Opel Astra!
Heb de auto deze morgen even vluchtig bekeken (d.w.z. de carrosserie, niet onder de kap o.i.d.). Hij ziet er opzich best netjes uit. Heeft wel wat krassen/schaven, maar geen echte deuken. Ik vind dit in iedergeval redelijk normaal voor een auto van deze leeftijd.HSRN850 schreef:Moet er de 10e heen voor een APKtje. Als ik tijd heb en kom er eerder langs, kan ik er misschien eerder even stoppen, anders kijk ik er de 10e naar.Stinky schreef: wil je kijken? ben zeer benieuwd! volgens mij staat 50% van alle
240's die te koop zijn iets ten oosten van E'hoven...
Pfff ik heb een auto van '96 met wel een paar krassen en schaafjes op de hoekjes van de bumpers. Hier is goed mee te leven hoor. Als de auto jong is zou ik er mee moeite mee hebben.Stinky schreef: hmm.....ik wil geen krassen en schaven. er moeten er ook te vinden zijn zonder. hoop ik.
wel bedankt voor de moeite! :thumbup: