Goeie bassen en mooie surround van het publiek dat op de achterbank lijkt te zitten en de zanger op dat roostertje op je dashboard.
Schitterende auto trouwens!
Hehe, ik ga in de baas z'n tijd de auto ophalen (het is een auto van de zaak natuurlijk, heb al genoeg privé tijd besteed aan deze auto... Hmmm, declareren?Jolly Breeze Racing schreef:He, das toevallig, ik ook om 10:00 uur, alleen ik moet in Sneek zijn!arnoud. schreef:Vrijdag: 10u aflevering.
Als we nou beiden naar Zwolle rijden?, kunnen we vergelijken.
Wat Arnoud zegt klopt. Hievoor moet je eerst wel op "Enter" drukken (staat op je middenconsole) om je iPod binnen te komen. Dan zie je pas de Afspeellijsten e.d.Nog een vraagje over de functionaliteit.... Kun je ook op artiest en genre zoeken via de audio van de auto?
Waarschijnlijk wel Arnoud.arnoud. schreef:Geregeld dat bij aflevering de winterbanden er bij zitten. Nog niet duidelijk is of de dealer ze er onder mag leggen van de leasemij, anders moet ik na de aflevering eerst langs de Euromaster voor de banden... Dat hoop ik toch niet...
Niet dat ik je wil aanvallen hoor, maar waar heb je deze informatie vandaan?ExSkoda schreef:MY09 heeft met het high performance audiosysteem standaard een USB interface die iPod compatible is. De iPod kan hiermee bediend worden via het audiosysteem en de iPod wordt opgeladen. Track informatie wordt weergegeven op het audiodisplay.
Wanneer je kiest voor de 6 CD wisselaar, dan komt die USB interface weer te vervallen en moet additioneel de iPod music interface bij gekozen worden.