Nu werd me op het hart gedrukt om niet meteen overboord te gaan met het samenstellen van de auto, maar aangezien het dan hoogstwaarschijnlijk toch de vervanger van de S60 zou worden had ik toch niet echt veel zin in een kaal Golfje...
Dus dan maar het budget ten volle benutten, en dit is het resultaat geworden:

Volvo V50 2.0D Powershift
Ice White Solid
17" Zaurak Diamond Cut velgen
Dakspoiler in exterieur kleur
Interieur:
5D77 Leder Offblack/Offblack
Inleg Nordic Light Oak
Edition II
Edition Plus Line
Premium Audio 5x130W en 12 Dynaudio speakers
USB/iPod Music Interface
Noodreservewiel
12V aansluiting in bagageruimte
En met enorme dank aan Koots is het nog binnen het lease budget gebleven ook! Mijn dank is enorm

Maandag mag ik de handtekeningen zetten, en dan mag het grote wachten beginnen!
Ter info: Edition Plus Line is Bi-Xenon, stoelverwarming, Klasse 3 alarm
Edition II is Audio bediening stuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, ECC, Interior Air Quality System, hoge druk koplampreiniging, hoogte verstelbare passagiersstoel, met leder bekleed stuurwiel, versnellingspookknop en handremgreep, mistlampen, regensensor, bekerhouders in tunnelconsole, verlichte binnenspiegels, inklapbare buitenspiegels + verlichting, luchtvochtigheidssensor, water afstotend glas in voorportierruiten, afvalzak in tunnelconsole, bluetooth handsfree set, lederen bekleding, 17" velgen, meegespoten onderlijsten en park assist achter.
Update 17-11-2008: alle handtekeningen zijn ondertussen gezet, heb vandaag te horen gekregen dat de auto besteld is bij de leasemaatschappij, het wachten kan beginnen!

:blob4: :blob4: :blob5: :blob5: :blob6: :blob6: :blob5: :blob5: :blob4: :blob4:
Oh, en dit is ongeveer het idee van het interieur, maar dan Off Black, niet chocolade...

Update: de verwachte leverdatum is 9 januari 2009 geworden. Het aftellen kan gaan beginnen
Update: de dealer belde met het heugelijke bericht: hij is van de trailer gereden en staat te wachten totdat ze 'm kunnen afbouwen...

Update: helemaal vergeten de openingspagina bij te werken: De auto staat ondertussen in de werkplaats en is bijna klaar voor de aflevering op 9 januari, 10:00u

Update: Ik heb 'm nu een dag, en hij is ondertussen al lekker vies aan het worden. Gisteren opgehaald bij de dealer, en tot nu toe een kleine 350km mee gereden. Echt een genot om in te rijden!

(Update 2016: alle plaatjes links bijgewerkt in al deze pagina's zodat deze het weer doen)