We bedoelen het zelfde, ik drukte me een beetje krom uit zag ik. Wat ik alleen bedoelde is dat de dealer die ik goed (heel goed:)) ken een vast iemand heeft die alle ruiten er in komt plakken. Met originele Volvo kit, Volvo klemmetjes, en een Volvo ruit. Helemaal eens met je, voor mijn gevoel moet ook alles origineel zijn. Maar dat is misschien onze Volvo ticWalter schreef: ↑19.07.2023 - 08:20 de dealers die ik ken hebben de kennis, materialen en ervaring zelf in huis. Ze zullen zeker geen Carglass of Autotaalglas erbij roepen. Wat is dan de waarde van origineel ruitherstel? Het schijnt dat niet alleen het merk belangrijk is, elk merk kan dezelfde maat ruit in verschillende kwaliteiten en prijsklassen maken.

Arnoud, als ik me niet vergis is er een verschil in voorruiten met en zonder HUD? Weet dit niet helemaal zeker, maar dacht het wel. Wellicht goed om uit te zoeken of de goede er in is gezet.
Edit: Er zijn inderdaad verschillende voorruiten voor met en zonder HUD: https://www.volvowholesaleparts.com/v-2 ... windshield