Pagina 12 van 40

Geplaatst: 27.11.2009 - 16:03
door Fulaks
Ramon&Ramon schreef:
bart simpson schreef:soms ook van de klant, er zijn erbij waarvoor ik met veel plezier een afspraak bij een andere dealer maak :evil:

En hopen dat ze niet meer terug komen:):)
Zo heb ik ook wel enkele cliënten rondlopen :(

Geplaatst: 27.11.2009 - 16:36
door bart simpson
ik ken een niet Volvo dealer die een z.g. "exit" tarief hanteerde, lang niet stom en reuze effectief

Geplaatst: 27.11.2009 - 16:46
door Ludo
bart simpson schreef:ik ken een niet Volvo dealer die een z.g. "exit" tarief hanteerde, lang niet stom en reuze effectief
Je bedoeld dat hij nu zonder klanten zit?. :lol:

Geplaatst: 27.11.2009 - 17:00
door bart simpson
nee, hij is van de asbakken af, heeft nu doorgaans weer een eenheidstarief

Geplaatst: 04.12.2009 - 19:02
door Mart van der Steeg
Ik heb mijn huidige S60 bij SVALA Hillegom gekocht. Over de service ben ik best goed te spreken. Heel wat beter dan bij de Volkswagendealers.

Geplaatst: 10.12.2009 - 10:22
door Blue-Eyes
Volvo Schaap Lelystad

Zeer positief.
Na meerdere malen een melding gehad te hebben wegens een lampstoring, etc. die ook weer verdween, zelf geen kapotte lamp ontdekt.

Vanmorgen weer de melding. Naar de garage gegaan: kostenloos enkele lampen vervangen.

Ik weet best dat het niet om die paar euro gaat, maar het gaat mij om het gebaar.
Bewijs dat ik een goede keuze heb gemaakt voor deze dealer ;)

Geplaatst: 15.12.2009 - 15:59
door Monster Volvo
Ik lees zeer weinig over Mobility Center De Jong aan de Hoofdweg te Rotterdam en/of over Hooftman in Schoonhoven. (ik woon daar tussenin)
Zijn er ervaringen met deze twee dealers?
Heb sinds kort een V50 en ben nog aan het bedenken welke dealer mijn Volvo mag gaan onderhouden :wink:

Geplaatst: 15.12.2009 - 19:34
door V480-S60
Hooftman natuurlijk 8) Is niet voor niets Forumsponsor!

Moet je natuurlijk zelf bepalen, maar Hooftman is in mijn optiek (en niet omdat ze forumsponsor zijn) wel een zeer meedenkende dealer.

Geplaatst: 15.12.2009 - 23:44
door E.T.
Van der Schaaf en Mellema Drachten

Vanmiddag reed ik van mijn werk richting huis en kwam langs de showroom van Van der Schaaf en Mellema in Drachten, ik kijk verlekkerd naar het moois wat daar buiten stond en kijk vervolgens weer voor me op de weg, zie ik ineens de melding "laadsysteem, service spoed" plus een rood driehoekje en het acculampje in beeld.

Shit wat nu, niet verder nagedacht, auto gedraaid en richting dealer. Daar aangekomen auto laten draaien en mijn verhaal verteld. Auto kon gelijk naar binnen waar de diagnose werd gesteld dat de dynamo was overleden. Tja en nu, het was 14.30 uur en vandaag zo het niet meer lukken omdat de dynamo besteld zou moeten worden, morgen zou het dan wellicht wel lukken om een gaatje te vinden.

Mmm tis niet leuk, maar goed met een leenauto maar richtiing huis.......

Om 16.15 telefoon...........ze hadden toch nog een dynamo en de auto staat klaar om te worden afgehaald....... :!:

Om 17.15 reed deze jongen weer met een big smile in zijn eigen autotje richting huis. :D

NB dit is pas de tweede keer dat ik bij deze dealer kom, auto is er niet gekocht heeft er alleen een poos terug een reguliere onderhoudsbeurt gehad.

Geplaatst: 20.12.2009 - 15:59
door Bover
Ik "loop" bij Furness-volvo- te Almelo.
Mijn XC 70 nieuw uit de showroom gekocht januari 2008.
( Vorige model )

Beetje veel pech mee gehad,
maar altijd goed geholpen zonder aarzeling. :(

Vakkundige ervaren monteurs in de garage.
Ben 100% tevreden over de service in de garantie bij Volvo Almelo.

Geplaatst: 21.12.2009 - 01:18
door FrankS60
Ruvol schreef:Volvo De Rie in Hoorn (N.H.)

Al vijftien jaar zeer tevreden over deze Volvo-dealer. Deskundige en vriendelijke werkplaats. Prettige verkoopafdeling.
Mijn laatste vijf Volvo's komen er vandaan.

Nou, ik heb dit draadje ooit gestart en zal ook maar even mijn ervaring delen met De Rie in Hoorn :wink:

Ik kan niet anders zeggen dan zeer positief, ookal ben ik niet zo'n merkdealer-adept. Mijn auto is daar dan ook niet standaard in onderhoud, maar dat lijkt ze daar niets uit te maken als het op service aankomt. Altijd vriendelijk, even iets tussendoor is geen probleem en ze helpen je ook zaterdagmiddag net voor sluitingstijd nog even uit de brand. Mocht er weer een andere Volvo komen na deze dan ga ik daar ook zeker rondkijken!

Geplaatst: 21.12.2009 - 19:28
door wouter76
Ik kom zo af en toe bij Volvo Nieuwenhuijse in Deventer (oa voor de a.p.k.) en ervaar de service als goed, ook in de mensen die in de garage werken heb ik vertrouwen en hebben tot nu toe altijd prima werk afgeleverd en kijken ook wat verder dan alleen datgene waarvoor de auto gebracht is.

Ondanks dat mijn Volvo al een wat ouder exemplaar is ( 340 uit 1988) word ik voor mijn gevoel net zo respectvol behandeld als iedere andere klant en dat is me ook best wat waard.

Gr; Wouter.

Geplaatst: 26.12.2009 - 13:52
door majortom
Ik ben zeer tevreden over Vos Zaltbommel....
vriendelijk personeel, duidelijke nota's en goede uitleg...
bovendien vorig jaar een meer dan uitstekende inruilprijs gekregen voor een Volvo die ik ooit in "de handel" had gekocht.

Vind het erg jammer dat ik niet bij hen mijn nieuwe leaser kan laten afleveren; had hen graag deze levering gegund....

Geplaatst: 31.12.2009 - 14:38
door JSS
Volvo Verkerk Leidsche Rijn

Heb hem daar nu een half jaar in onderhoud en bevalt tot nu toe prima. Heb in het begin een afspraak gemaakt dat ik op vervangend vervoer 50% korting zou krijgen, dat houden ze zelf netjes bij.

Nu twee keer voor een beurt geweest, beide keren netjes geholpen. Ook al konden ze nu geen oorzaak van een resonantie vinden, ze zijn er toch zonder extra kosten een uur of twee extra mee bezig geweest.

Ook houden ze zich prima aan de afspraak dat ze altijd bellen na een onderzoek om alle gevonden punten te bespreken. Ze maken dan alleen kosten voor de zaken waarvoor ik toestemming heb gegeven.

Tot nu toe éénmaal spontaan binnengereden voor twee plastic popnageltjes die ik verloren was bij het vervangen van de ruitenwissermotor. Die hebben ze direct kosteloos voor me teruggezet, wat nog best een kwartiertje pielen was.

Kortom, prima tot nu toe!

Geplaatst: 09.01.2010 - 15:45
door barthps
AUTOBEDRIJF GOOS breda ben zeer tevreden kom hier nu een jaar een grote beurt 200 euro en deze week stabilisator rubbers vervangen en een stabilisatorstangetje vervangen daarbij moest subframe worden gedemonteerd kosten totaal 180 euro.volgens mij is het ook een echte volvo liefhebber was er aan het kijken naar de autos die hij had staan viel mijn oog op een knalrode amazone mooooooooooooooi.

Geplaatst: 10.01.2010 - 14:00
door BertilV70
Bruins in Hengelo

Goede service, eerlijk advies en meedenken met de klant.
Jammer is dat er niet gratis een leenauto beschikbaar is(wel een leenfiets), zelfs bij mijn laatste reparatie van de airco condensor(€475,-)

Geplaatst: 11.01.2010 - 18:10
door Ioane
Schaaf en Mellema Leeuwarden

Na paar moeizame ervaringen elders in de buurt een paar kms om gereden naar S&M. Zeer behulpzaam, snel, en geen gebruikelijke smoesjes. Het probleem wordt serieus genomen en netjes opgelost. Verstopte afvoer schuifdak was meteen tijd voor. (water in de auto). Inhouden tijdens optrekken grondig onderzocht en opgelost. Bij andere dealer met 300 euro kosten onopgelost het riet ingestuurd.

Geplaatst: 21.01.2010 - 08:12
door martinuz
Ik mis in het hele rijtje nog Berle Volvo Parts te Amsterdam.

Per ongeluk beland na aanschaf 940 in the middle of nowhere. Echte liefhebbers, er staat altijd wel een renovatieprojectje. Denken mee over kosten, hoewel ze zich een keer verslikt hebben in de distributieriem. Die rekening deed pijn...

Ik zoek nu eigenlijk hetzelfde in de regio Brussel.

[edit]Oeps, kijk hier wel even! [/edit]

Geplaatst: 21.01.2010 - 20:17
door Oceanracer
Volvo Broekhuis Assen

Ik ben bij Broekhuis terug van weggeweest. Na enige ontevredenheid in het verleden heb ik een korte tussenstop gemaakt bij Combigarage. Daar bleek echter ook niet alles goud wat er blonk, dus nadat Broekhuis contact met me heeft opgenomen aangaande mijn ontevredenheid zijn er afspraken gemaakt over het onderhoud van mijn V70.

Interne communicatie is voor verbetering vatbaar, maar afhandeling van problemen wordt wel adequaat en serieus aangepakt. Auto wordt (ook voor alleen de APK!) bij me thuis opgehaald en weer terug gebracht en er wordt (gratis!) vervangend vervoer achter gelaten. Omdat ik overdag met m'n andere auto onderweg ben, maak ik daar echter weinig tot geen gebruik van. Kennis over m'n auto is ruim voldoende aanwezig en men respecteert mijn toch wel kritische houding.

Geplaatst: 21.01.2010 - 20:49
door leip11
nou ik ben ook zeer tevreden over mijn dealer.

toen ik me auto in de prak gereden had. heeft hij er voor gezorgd dat ik met de eigenaar van wat nu mijn auto is in contact ben gekomen. ook is de service gewoon goed

dealer is van der wulp in spijkenisse.

ook toen ik voor mijn andere auto voor het dakraam kwam om te vragen of ze iets hadden goed geholpen. daar is de handleiding voor me uitgeprint. en als ik er niet uit zou komen moest ik gewoon effe bellen of langskomen.