Crash

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
2x Hampus
2nd Gear member

@mindbrother: Zijn 2 dode kinderen in Frankrijk niet erg genoeg? Dit media bericht is Europees verspreid.

Zie in deze topic de link van Kay01 op do 31 jan, 2008.
S60 D5 163pk, Sapphire black metallic Nidingen 2003, 1e eig.
V40 1.8 122pk, Europa . black metallic Dynamic 2001, 2e eig. (als 2e auto naast S60)
mindbrother
2nd Gear member

Ieder ongeluk en overleden kind/volwassene is er één te veel, laat dat helder zijn. We moeten oppassen met te bedenken dat ieder risico altijd is te voorkomen, geen enkele auto is feilloos. Had er al eerder over gelezen op het forum, ik denk echter dat er geen opzet aan de kant van de leverancier bestaat (financiën wegen zwaarder dan mensenlevens), meer onderschatting van een probleem of miscommunicatie tussen verschillende functionarissen.
Ik sprak laatst een medewerker van een groot Amerikaans concern, in welke organisatie men alle soorten risico's probeert te voorkomen. Inclusief het kunnen botsen tegen iemand in de kantoorgang met een blad koffiekopjes in je handen (er werden spiegels geplaatst in de hoeken van de gangen). En een vrouwelijke en mannelijke collega mogen nooit samen in één afgesloten ruimte werken. En bij een ontzetting van het bedrijfspand door actievoerders mogen medewerkers niet het pand proberen te verlaten (ook niet via een branddeur aan de achterzijde, zonder vreemde capriolen). Het schenden van deze maatregelen betekende een fikse korting op de gezamenlijke eindejaars-bonusuitkering bij het salaris. Nou, in zo een werkomgeving en wereld zou ik niet willen werken.

O ja, Volvo medewerkers rijden ook met hun kids op de achterbank in Volvo auto's. Als er dus echt achter de schermen kwalijke zaken zouden gebeuren, dan zou je verwachten dat zij een andere auto zouden kiezen.
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”