Pagina 15 van 26

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 27.02.2017 - 13:40
door Paul
Top, ik ga langs komen!

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 27.02.2017 - 15:56
door Silver_R
Edit; maak er maar 8/3 van. Afspraak net verzet.

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 02.03.2017 - 22:59
door Paul
Yes de Polestar is in de aanbieding!

Zou de rest nu ook goedkoper zijn of zie ik het verkeerd...

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 02.03.2017 - 23:30
door Autozoeker
magazine hier nog niet binnen, maar is ie ook geldig voor xc90?

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 09:34
door Paul
Staat geen model bij, maar vorige keer was het voor elk model. (over de chip dan)
Ik denk dat de accessoires wel echt per model verschilt.

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 14:31
door RoaldH
Paul schreef: Staat geen model bij, maar vorige keer was het voor elk model. (over de chip dan)
Ik denk dat de accessoires wel echt per model verschilt.
Laat je nog even weten of jouw D5TE na Polestar weer aanvoelt als je oude D6PIH?

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 14:32
door Paul
Absoluut, woensdag weet je het :-)

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 15:28
door RoaldH
Ben namelijk benieuwd.

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 17:06
door Paul
Ik zal even filmpje maken met 0-100 en van 100 naar 160, laatste is verschrikkelijk traag namelijk in hybrid mode.

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 19:13
door NielsPHEV
Paul schreef: Ik zal even filmpje maken met 0-100 en van 100 naar 160, laatste is verschrikkelijk traag namelijk in hybrid mode.
best grappig die VEA D4 heeft niet veel meer vermogen dan de D5TE maar de GT8 maakt hem echt vlot terwijl de D5TE kennelijk traag aanvoelt ook in vergelijking met je V70

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 20:10
door Paul
Jep klopt helemaal. Overigens in power mode schiet hij er wel van door...

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 20:15
door NielsPHEV
Paul schreef: Jep klopt helemaal. Overigens in power mode schiet hij er wel van door...
Ja da's logisch dan doet de erad meteen mee. Maar die powermode is leuk om een keertje stoer te doen in de praktijk gebruik(te) ik het zelden

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 20:50
door Paul
Was mijn ervaring met de d6 ook nu dus wat vaker. Al rij ik ook vaak puur pure. Maar moest nu al ba 1090km tanken, pff 40 liter er weer in ;-)
Overigens gaat bij deze de preconditioning al uit bij twee tank streepjes voor dat het lampje dus gaat branden.

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 03.03.2017 - 22:54
door RoaldH
NielsPHEV schreef:
Paul schreef: Ik zal even filmpje maken met 0-100 en van 100 naar 160, laatste is verschrikkelijk traag namelijk in hybrid mode.
best grappig die VEA D4 heeft niet veel meer vermogen dan de D5TE maar de GT8 maakt hem echt vlot terwijl de D5TE kennelijk traag aanvoelt ook in vergelijking met je V70
Er zit 372kg tussen de D4GT8 (1508kg) en de D5TE (1880kg). Dat moffel je niet weg met 240nm extra.

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 07.03.2017 - 06:57
door Paul
Ik denk dat het toch de Polestar 19inch worden, waren toevallig in prijs verlaagd en omdat ik inmiddels zoveel setjes heb gehaald krijg ik weer gratis TPMS chip erin. (wat blijkbaar bij de volvo dealer hier 440 euro incl btw incl montage kost...)
Maar ik wacht nog even af hoe de wielen in reallife staan onder een blauwe V60 T6 en dan komt dit setje in April :-)

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 07.03.2017 - 08:02
door RichieB
Heeft dat TMPS nog steeds alleen een lekke band aan een geen spanningsmeting in bar?

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 07.03.2017 - 08:10
door Paul
Volgens mij spanning, want dat is een verplicht dingetje, icoontje ziet er allemaal hetzelfde uit als in de V70. (en daar weet ik uit betrouwbare bron dat hij aangeeft als de spanning iets afwijkt...)

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 07.03.2017 - 08:30
door Silver_R
Paul schreef: Maar ik wacht nog even af hoe de wielen in reallife staan onder een blauwe V60 T6 en dan komt dit setje in April :-)
Morgen is het zover.

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 07.03.2017 - 08:55
door Autozoeker
Hebben de nieuwe v60's (twin engines) geen iTPMS ? Je heb dan geen tpms ventielen meer nodig.

Re: Van D6 naar D5 Twin Engine

Geplaatst: 07.03.2017 - 09:10
door Paul
Nee, enige model met de oude techniek