Auto parkeren, stekker pakken en aansluiten en bij voorkeur na 23:00 uur opladen.
Kwam mijn oude Volvo ook tegen, staat nu te koop, dealer wilde € 10.000,- geven, nu te koop voor beetje meer

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volv ... -line.html
Daar wil ik wel een flesje op zetten! Alles valt of staat met waar je het stopcontact plaatst. Bij mij staat die 2 meter van m'n auto.RichieB schreef:Ik voorspel dat de PIH bezitters zonder laadpaal met vaste kabel significant minder vaak zullen opladen. Omdat het te veel gedoe is, of omdat het te hard regent. Of een laadpaal het geld waard is kan je natuurlijk alleen zelf bepalen. (Pun intended.)
Ja heb ik gedaan; les 1 gas loslaten en uit laten rollen; les 2 gas loslaten en uit laten rollen; les 3 gas loslaten en uit laten rollen wanneer je dat overigens doet zie je het verbruik afnemen en je e actieradius toenemen. Daarnaast kent men veel details over de auto.Ben schreef:Ik lees erg goede berichten over de resultaten van de PIH rijcursus.
Hebben jullie daar al aan meegedaan?
En je hebt niet steeds zo'n smerige kabel, want dat wordt-ie, in je handen en je kofferbak.NielsPHEV schreef:Een tussenmetertje is niet zo duur pas wel op als je zo'n plugin tussenmeter gebruikt dat ie tegen de laadstroom van lader kan.
Hoofdreden dat ik een laadstation met snoer heb is overigens gewoon gemak. Je hoeft niet elke keer een snoer te pakken en af te rollen.
Knap hoor!, dat lukt mij niet.goukcher schreef:Het is me eindelijk gelukt, volledig op de accu naar mijn werk. Zelfs meer dan 50 km!
51,9 km in 56 minuten..... ik verdenk je er van dat je de auto grote stukken geduwd hebt......goukcher schreef:Het is me eindelijk gelukt, volledig op de accu naar mijn werk. Zelfs meer dan 50 km!