
(onze voorbanden waren tot 2 Bar gezakt. Controleren ze bij de dealer de status van de lucht in de banden?)
Let wel op, ook teveel bar is niet goed voor een gelijkmatig slijtagepatroon, de band gaat dan bol staan waardoor het midden van het loopvlak sneller slijt. Hij mag dan wel iets zuiniger worden, maar of dat opweegt tegen het eerder moeten vervangen van je band... dat betwijfel ik. zoals met zoveel dingen: TE is niet goed. ik schat zo in dat alles zo rond de 2,5 bar voor de gemiddelde NL beladingstoestand (ca 2 pers + beetje bagage) goed is.Tarman T schreef:Zuiniger en minder slijtage!
ze kunnen het raampje ook eens herpositioneren, kan zijn dat ie iets te gespannen afgeregeld isrsnhakan schreef:Volgende week maandag de 80000km beurt.
Raampje bovenin kraakt al weer! Als die naar boven moet, hoor je op een gegeven moment een kraaaaaak. Ze smeren dat raampje in, dan is het weg, maar als de auto door de wasstraat is, begint dat kraaaaaken weer eindeloos.
Iemand anders dit ook?