Waarom hebben mensen altijd autoklimaat aan als ze een foto van het interieur maken??

Je hebt het verkeerd gelezen: ik vind het overbodig om te weten dat de gordels niet vast zitten als er niemand op de achterbank zit.Fulaks schreef:Ik heb een dochter van 9 en ik vind het wel makkelijk om te zien dat ze haar gordel correct heeft vastgemaakt. Lijkt mij niet echt overbodig...
Net als de andere mensen die gereageerd hebben: in mijn S60 had ik het hele jaar door de temperatuur op 21 graden staan en de ECC op AUTO. Daar heb je een ECC voor, anders had je ook gewoon de normale airco kunnen pakken.rsnhakan schreef:Dus de airco staat bij jullie altijd aan? (warme stand dan)
Bij ons is die altijd uit en dan op 22-24 graden.
Nee, misschien komt het omdat wij uit een warm land komen.. (geen idee) Maar ik ga is even kijken naar dat autoklimaat. Wat doet het Air quailty systeem precies?arnoud. schreef:Net als de andere mensen die gereageerd hebben: in mijn S60 had ik het hele jaar door de temperatuur op 21 graden staan en de ECC op AUTO. Daar heb je een ECC voor, anders had je ook gewoon de normale airco kunnen pakken.rsnhakan schreef:Dus de airco staat bij jullie altijd aan? (warme stand dan)
Bij ons is die altijd uit en dan op 22-24 graden.
Oh, het Air Quality System werkt ook niet als je de airco uit hebt staan.
Ik moet er niet aan denken, 24 graden in de auto, veel te warm...
Hebben jullie met dit weer dan niet constant beslagen ruiten?
Maar ook vrij effectief tegen andere luchtjes zoals: afvalverwerkingsinstallaties, kadaver-vernietigingsbedrijven (hallo Rendac), mest uitrijden, en dat soort 'natuurlijke' geurtjes...fredhead schreef:Voorkomt nare luchtjes van buiten (denk aan bijvoorbeeld uitlaatgassen)
Die was ik nog vergeten te noemen jaarnoud. schreef:Maar ook vrij effectief tegen andere luchtjes zoals: afvalverwerkingsinstallaties, kadaver-vernietigingsbedrijven (hallo Rendac), mest uitrijden, en dat soort 'natuurlijke' geurtjes...fredhead schreef:Voorkomt nare luchtjes van buiten (denk aan bijvoorbeeld uitlaatgassen)
Dat hoort zo met auto klimaatrsnhakan schreef:Nu zie ik ook dat Arnoud de "luchtwegen" naar de hoofd, middel en benen heeft uitgeschakeld. Is dat omdat je dat fijn vind of hoort dat zo met auto klimaat?
Uh, nee, alle lucht komt uit de speakers... Natuurlijk komt de lucht uit de roosters, waar anders vandaan?rsnhakan schreef:Dan komt het lucht dus door de roosters? (sorry voor topic vervuiling Arnoud)