Ik heb even een vraag,
Hoe kunnen wij het Interior Air Quality System laten werken?
Moet deze knop op rood/geen lampje/groen staan?

Kan iemand uitleggen hoe dit werkt? Wat gebeurd er als het knopje op rood/geen lampje/groen staat?
Alvast bedankt!
Zelfde probleem hier gehad...rsnhakan schreef:De V50 verbruikt erg veel de laatste tijd, vader zou vandaag nog bellen. Iemand idee waarom?
Gisteren hadden we getankt, 200km gereden, 16 liter! diesel getankt. Boordcomputer gaf 8L/100 km gemiddeld aan, dus klopt helemaal.
Toch heb ik hier een andere ervaring mee ondertussen.Ik rol ! schreef:Het systeem regelt zeker geen geuren die IN de auto veroorzaakt zijn! Als je vader het warme Turkse brood in de auto heeft gehad kan de AQS daar niets aan doen.
Het gaat met dit systeem om de geuren van Buitenaf. Verder kun je het systeem het beste op 'automatisch' laten staan (groen lampje) dan hoef je er ook niet bij na te denken. (net als de Climate Control)
Als het systeem lampje op rood staat is er een recirculatiestand actief, dan komt er geen verse lucht van buiten in de auto en wordt de lucht in de auto opnieuw gebruikt.
Er komen geen nieuwe geuren van buiten naar binnen, maar de geuren die in de auto zitten gaan maar moeilijk er uit omdat het systeem dat circuleert.