Pagina 20 van 33
Geplaatst: 03.04.2013 - 10:34
door RichieB
Wat Zoefje zegt... geen centje pijn dat bestellen. Nu het feitelijke importeren nog.

Geplaatst: 03.04.2013 - 20:18
door RichieB
Vanmiddag is ook mijn V60 PIH eindelijk gearriveerd! Gelukkig had ik nog tijd om snel even naar de lokale dealer te gaan voor kentekenplatenhouders, want die zaten er niet bij. Morgen op naar de RDW.
Geplaatst: 03.04.2013 - 20:24
door Zoefje
Mooi hoor! Aflevering naar wens?
Geplaatst: 03.04.2013 - 20:26
door pih60
luchtfoto vanuit de bezem?
Geplaatst: 03.04.2013 - 20:26
door Ben
Kentekenplaathouders bestel je toch op
www.volvo-plaza.nl

Geplaatst: 03.04.2013 - 20:38
door Autozoeker
Heb je kentekenhouders nodig voor de keuring nee toch ?
Anders moet ik ff een vriendelijke dealer bellen morgen ochtend.
Geplaatst: 03.04.2013 - 20:58
door RichieB
Nee, niet nodig voor de keuring, maar wel nodig om je eendagskentekens mee vast te maken!
@Ben: ja, als ik het vantevoren had geweten had ik die alvast in huis gehaald!
@Zoefje: de aflevering ging prima, maar was wat onverwacht omdat Philip zou bellen hoe laat hij kwam, maar dat was hij vergeten. Dus ik kreeg opeens op m'n werk een telefoontje van thuis dat er een auto stond. Als een speer naar huis gegaan natuurlijk, maar Philip was al weer op weg naar het zuiden. Hij belde later nog wel voor de Volvo On Call activatie, maar krijg alsnog de app niet aan de praat. Morgen maar weer even bellen..
Geplaatst: 03.04.2013 - 21:02
door Zoefje
Heb je wel On Call gebeld uit de auto? Dan wordt de auto gevalideerd en kan je de pincode opgeven voor de App.
Geplaatst: 03.04.2013 - 21:20
door RichieB
Ja, heb ik gebeld, ding ging prima registeren, maar kreeg geen PIN code te zien. Er was me trouwens verteld dat ik zelf een PIN code kon kiezen. Ook geen optie voor gezien. Nog met een medewerker van On Call gesproken, en hij kon een PIN code voor me invoeren, maar die werkt niet.
Geplaatst: 03.04.2013 - 21:49
door OGA244
de auto moet eerst door de dealer worden aangemeld met jouw persoonlijke gegevens
Geplaatst: 03.04.2013 - 21:52
door pih60
Jij hebt toch nog geen kenteken? Je moet in de app toch een kenteken opgeven?Bij mij heeft de Belgische dealer een fake kenteken opgegeven ALD456 of zo iets. De VOC medewerker zei "kan niet hé", maar de dealer zei dat het tijdelijk kenteken was. Ik zou nu volgens mij de app aan kunnen krijgen, maar auto staat in België en ik weet dat fake kenteken niet.
Enfin zodra ik het definitieve kenteken heb moet ik toch de auto ophalen dan laat ik dealer gelijk alles aan de praat brengen.
Geplaatst: 03.04.2013 - 22:03
door RichieB
De dealer heeft mijn auto inderdaad aangemeld met een fake kenteken. De medewerker van Volvo On Call kon ook zien dat alles netjes was ingevuld en geactiveerd. Maar wat mijn PIN code is weet niemand... Misschien ben ik te ongeduldig geweest, en heb ik na de registratie te snel op een knop gedrukt ofzo. Morgen de boel maar even door de dealer laten resetten en opnieuw proberen.
Geplaatst: 03.04.2013 - 22:09
door NielsPHEV
de pincode die ik in de app het ingevuld is een andere dan ik de VOC medewerker heb ingefluisterd en alles werk prima. Kon de VOC pin ook niet in de app gebruiken aangezien deze 5 of 6 karakters moest zijn.
de app is overigens wel leuk
Geplaatst: 03.04.2013 - 22:21
door RichieB
Maar waar heb je de PIN voor de app dan vandaan? Ik heb alleen een 9-cijferige code gekregen voor het activeren van VOC.
Geplaatst: 03.04.2013 - 22:43
door Autozoeker
Wat een gedoe

morgen proberen te reggen met mijn 1 dags kenteken dan maar hehe
Geplaatst: 03.04.2013 - 23:46
door Zoefje
Heb je in de App soms NL als land ipv Belgie ingevoerd?
Geplaatst: 04.04.2013 - 06:23
door RichieB
Nee, ik heb gewoon geen 4-cijferige PIN code om in de app in te voeren. Hoe komen jullie aan de PIN code voor de app?
Geplaatst: 04.04.2013 - 08:39
door Zoefje
Je moet in de app invoeren het kenteken, indien nog geen kenteken dan de laatste cijfers van het Vinnummer.
Land moet zijn Belgie
Met Volvo On call contact opnemen voor de pincode.
Mijn compagion had het zelfde probleem als jij en het bleek dat hij in de App NL als had had ingevoerd.
Geplaatst: 04.04.2013 - 13:53
door Autozoeker
Hebben jullie on call geactiveerd voordat definitieve kenteken er was? On call beweerde dat je evt problemen kan krijgen als het definitieve kenteken erop wordt gezet.
Geplaatst: 04.04.2013 - 14:03
door RichieB
Ja, dat werd tegen mij ook gezegd. Philip heeft de boel gereset, vanavond probeer ik het nog een keer. Lukt het weer niet wacht ik wel totdat het kenteken er is..