en ik maar denken dat je in een café moest zijn om uit de nek te lullen...C 30 T5 schreef:Op gas moet je eigenlijk koken behalve als meer dan 6.0L cilinderinhoud hebt


Ludo schreef:is die dokumentatie ook ergens te bekijken?.lucardie lpg schreef: De metingen zijn vastgesteld door daarin gespecialiseerde bedrijven en instellingen o.a. TNO
waar staan die metingen?.lucardie lpg schreef:www.flashlube-europe.com
Goed dat er nog veel mensen zijn die op deze basis veel kilometers op benzine rijden,C 30 T5 schreef:Op gas moet je eigenlijk koken behalve als meer dan 6.0L cilinderinhoud hebt :wink:
Nee , die heeft dat niet standaard, maar een setje eropzetten is wel slimIvanzoomski schreef:Wat ik me dan afvraag, de Bi-fuel Volvo's vanaf 2000, hebben die er al standaard Flashlube inzitten?
Fabrieks bi-fuel hebben dit niet nodig omdat alles is aangepast op LPG onder andere harder en sterker matriaal voor de kleppen en klepzittingen. Baat het niet schaden doet het ook niet.lucardie lpg schreef:Nee , die heeft dat niet standaard, maar een setje eropzetten is wel slimIvanzoomski schreef:Wat ik me dan afvraag, de Bi-fuel Volvo's vanaf 2000, hebben die er al standaard Flashlube inzitten?
kost momenteel 59,95 incl. 500cc olie
Montage is simpel , tussen mapsensorslang of klein nippeltje tappen
C 30 T5 schreef:Toen werd ook meer ongemak gemakkelijker geaccepteerd , gas stond in de beginfase, Bij benzinegebrek werd met hout/kolengas gereden , dat was nog eens tobben om te gaan rijden, maar je kon beter slecht rijden als goed lopen.lucardie lpg schreef:Ivanzoomski schreef:Wat ik me dan afvraag, de Bi-fuel Volvo's vanaf 2000, hebben die er al standaard Flashlube inzitten?
Op gas moet je eigenlijk koken behalve als meer dan 6.0L cilinderinhoud hebt stamt nog uit de tijd dat lpg nog niet rijdt zoals het nu rijdt.Er waren in die tijd veel problemen mee, gelukkig nu niet meer zo erg.