Ben schreef:
Je hebt een verstandige vrouw. Goed dat je naar haar geluisterd hebt.
Alsof hij echt een keus had natuurlijk
Mijn vriendin doet ook altijd alsof ik mag meebeslissen
En ik ben het wel eens met de mensen die Electric Silver de beste kleur vinden
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
jjbakker schreef:Hehe, in dit geval is het een zakelijke auto
Dat is de mijne ook
Maakt niet uit
Alhoewel, ik heb gezegd dat de mijne zwart met vlammen wordt :roll:
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Haha ja dat weet ik Maar als je snel rijdt op de snelweg dan is alle zilver wel redelijk gelijk.
En vind Electric Silver wel veel mooier dan standaard zilver.
Irene.
Volvo V60 T5 270pk Powershift R-Design MY12. RICA tuning. Passion Red. Off black leder. Zomer: 18"; Ixion velgen. Winter: 18"; Fortuna velgen. Business Pack Pro. Park assist voor & achter. Premium Sound. Driver Support Line. Security Line. Winter Line. Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging. Zilver kleurige roofrails. Automatisch dimmende binnenspiegel. Geblindeerde ramen. Side skuf plates.
jjbakker schreef:Ik heb hier in huis een vrouw rond springen (zo blij) die wit ook leuk vindt
dat wit-mettalic spul ziet er geweldig uit, behalve wanneer je een kolonie meeuwen in de buurt hebt.... (duiven kunnen het toruwens ook aardig verpesten zo net na de wasstraat....)
jjbakker schreef:
Het wordt waarschijnlijk: Titanium Grey of die zwart metallic.
Moet alleen nog ff kijken of daar wat fatsoenlijke plaatjes van kan vinden.
Dan zou mijn voorkeur naar de Titanium Grey gaan
Hier een zwarte:
Ga gewoon eens veel en vaak kijken bij de diverse dealers. En kom naar de VKB, daar zul je een aantal mooie exemplaren tegenkomen.
En anders pak je gewoon een zwarte.
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's