Pagina 3 van 3

Geplaatst: 02.08.2009 - 12:11
door Ramon&Ramon
die techniek moet je nooit toepassen dus,je kunt aan de onderzijde van de auto het vliegwiel blokkeren!

Geplaatst: 02.08.2009 - 14:29
door edraket
Ramon, hoe wordt het vliegwiel geblokkeerd? Is dat een pen die je in het vliegwiel steekt bij de bak? Ik kan geen informatie vinden over het blokkeer tool van een D5.

Geplaatst: 02.08.2009 - 23:27
door Ramon&Ramon
Er is gereedschap om de poelie te blokkeren het vliegwiel blokkeer je doormiddel van het gat in de bak aan de onderzijde van de motor,met een stevige schroevendraaier...
In de werkplaatsen gebruikt men de luchtsleutel om de bout te demonteren!

Geplaatst: 03.08.2009 - 13:25
door edraket
Waarom zou je dat gereedschap nog nodig hebben als je het vliegwiel kunt blokkeren? Is daar een reden voor?

Geplaatst: 05.08.2009 - 23:13
door Gast
Ramon&Ramon schreef:In de werkplaatsen gebruikt men de luchtsleutel om de bout te demonteren!
En en weer met die zelfde luchtsleutel en Locktite (de moer) weer vast te zetten. :wink:

Geplaatst: 05.08.2009 - 23:16
door Gast
slagschip-s60 schreef:Meestal kom je niet in een werkplaats van een officiele dealer,dus advies vragen is er niet bij.
Sleutels afgeven aan de receptie.
Auto staat daarna weer buiten en wegwezen.
Ik niet in de werkplaats, dan mijn auto ook niet!
Tot op heden is dit geen probleem geweest. Kom er dan ook alleen voor de update's. :wink: