Pagina 3 van 3

Geplaatst: 02.04.2009 - 13:03
door Sorcerer
Jammer trouwens dat de telefoon zoveel ruimte inneemt... je propt toch minder rommel in dat vak dan :P

Geplaatst: 02.04.2009 - 18:31
door Paul
Ja maar hij wordt wel gebruikt, dus is toch wel handig dat hij er zit!

Geplaatst: 03.04.2009 - 07:22
door Johan
(Kabel: OK)

De hoornplaatsing ziet er hetzelfde uit in mijn S60 met nog iets minder ruimte. Aan de andere kant heb ik hier mijn iPod rechtop staan en kan hij daarom niet schuiven.

Geplaatst: 10.05.2009 - 23:29
door MaickelS60
Schitterende auto! Gefeliciteerd ermee. Ben ook wel erg benieuwd naar dat BLIS systeem... lijkt me zeker een veilige optie

Geplaatst: 12.05.2009 - 05:31
door Johan
Bedankt.

Het vervelende met dat soort opties is dat als je het nooit hebt gehad dan lijkt het wat flauwekul, maar nu na een paar maanden wil je het nooit meer missen :-)

Geplaatst: 12.05.2009 - 13:45
door MaickelS60
Ja, klopt inderdaad. Maar sommige opties zie ik ook de zin niet echt van in. B.v. op een knopje drukken en je achterste hoofdsteunen vallen neer?? Om vervolgens met de hand weer recht te zetten :roll:

Geplaatst: 12.05.2009 - 19:30
door Johan
Dat had ik mijn vorige S60, in deze niet meer.
Het enige waar ik het voor gebruikte was om de achterpassagier een "corrigerende tik" mee uit te delen ;-).

Het lijkt mij ook meer daar voor bedoeld dan iets anders want ook met die hoofdsteunen in positie heb ik nooit het gevoel dat ik geen overzicht heb bij uiteruit rijden.

Geplaatst: 12.05.2009 - 19:51
door Johan
UPDATE:

Nu ~ 3500 km op de klok en een tripje naar Frankfurt. Nu eens niet met het vliegtuig maar met de auto gegaan om eens te kijken hoe mijn MY09 zich houdt op de hogesnelheidsbanen van de buren.

Ik moet zeggen een absoluut geweldige ervaring. Waar mijn vorige D5 met moeite en vele km's 215 op de teller kreeg zit ik nu in een zucht op 230 en heb de naald uiteindelijk op 245 gekregen wat niet slecht is voor een nog niet "losse" motor.
Het stuurt zoveel directer dan MY05, bijna kartachtig om met topsnelheid over een bochtige snelweg heen te jagen.
Moeiteloos meegaan met RS6, A8, 335i, 7xx, Q7-4.2 etc.
Die auto's lopen niet eens uit als je van pakweg 100 weer naar 220..230 gaat en geloof me als ze zo'n onderkruipsel uit het hoge noorden zien dan wordt er echt wel getrapt.
Je vraagt je af wat die T5 (of R) wel niet kan. Je vraagt je ook af of dit wel 210 pk is .....

Hier word je dus weer een kwajongen van :evil:

Aan allen die voor hetzelfde geld een V70/S80 2.0 hebben gekocht:
Je weet niet wat je mist (en dat is misschien maar goed ook).

Als de nieuwe S60 nog meer rijplezier gaat bieden dan de huidige dan wordt dat een absolute knaller en kampioen in het D segment.

Morgen weer terug, kijk er nu al naar uit .....

O ja, na 300 km is de tank redelijk leeg. Driv-e werkt volgens mij ook alleen maar in dat sloom sukkelende Nederland waar ik meer files heb gehad veroorzaakt door ongelukken als in Duitsland. Maar goed met ons snelheidsbeleid valt natuurlijk iedereen in slaap, maar dat is weer een andere discussie ;-)

UPDATE2:
Die heenrit heeft de boel wat losser gemaakt. Terug de 252 aangetikt :P zodat die 235 echte km's/h er wel ruimschoots in zit.

Overigens 2x vol in de ankers gemoeten op een 3 baans weg tussen Frankfurt en Dortmund in beide gevallen doordat een auto met NL kenteken(!) andere snel achteropkomende medeweggebruikers opzij drukt waar ik dan net weer reed.
Als mijn landgenoten mijn krachttermen hadden gehoord dan waren hun zijruiten spontaan gesprongen vrees ik.
Het onderstreept mijn laatste alinea van gisteren nog maar eens ....

Geplaatst: 05.06.2009 - 18:23
door Paul
Dit filmpje toevallig jullie S60?

klikkk

Geplaatst: 05.06.2009 - 18:49
door Johan
Ja ;-)

Geplaatst: 05.06.2009 - 19:57
door Paul
:>

Geplaatst: 05.06.2009 - 20:33
door eddy3
Top!!!
Grtn Eddy

Geplaatst: 14.06.2009 - 10:42
door turbofreak
Wat een prachtige wagen heb je gekocht Johan.
Dat zal ook wel lekker blazen zón 2.5t heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst.
Groet Turbofreak. :thumbleft:

Geplaatst: 14.06.2009 - 12:35
door Johan
Dank jullie wel. Ja het gaat goed vooruit.

Kan er nooit genoeg van krijgen om die krijs te horen die boven de 5000 tpm uit de uitlaat komt. :-D

Geplaatst: 19.06.2009 - 13:11
door velwim
Johan, Ik ben het helemaal met je eens :D :D :D . Met dit soort snelheden lust de 2.5T wel een slokje, maar daar heb je dan ook een hoop lol voor. De mijne heeft er nu net 18.000 opstaan en ik ga volgend weekend naar Zuid-Limburg. Zal hem ook weer eens even schoonblazen bij de oosterburen. Vorige zomer met nog geen 5.000 op de teller heb ik ook al eens moeiteloos de 230 gehaald en heb toen gezien de km-stand mijn voet van het gas gehaald. Ik denk ook dat er meer dan 210 pk onder de kap zit.

Geplaatst: 19.06.2009 - 16:15
door Johan
Als je kijkt naar bijv. BSR.se dan spreekt men van 219 pk.

Ik krijg zelfs de indruk dat er iets van een overboost funtie op zit.

Ja je moet dit niet nemen voor de zuinigheid, alhoewel ik laatst met rustig en langdurig cruisen op de baan wel ~ 8L/100 km heb gehaald wat ik dan weer zeer accceptabel vindt.