dat zal dan wel ja.bart simpson schreef:@ Ludo, dank voor je uitleg, ik geloof toch dat jij wat belangrijke elementaire zaken mist,

1: ja zo ongeveer.bart simpson schreef: Maar toch even voor mijn beeldvorming, die gasinbouwer is:
1) een simpele monteur die een doos "GasFX-spul" in zijn handen gedrukt krijgt van GasFX en het op straat dan maar verder uit moet zoeken?
2) een zelfstandige onderneming die in een gebouw zit en namens GasFX een dienst verlenen gaat.
maar verder uitzoeken doet ie niet, daar krijgt hij niet voor betaald.
plaatsen - aansluiten en klaar... opdracht volbracht.
2: ja.
alleen is de zelfstandige ondernemer een dealer van Vialle.
ik wil niet beweren voor alle Volvo's, maar dat geld wel voor de meesten.bart simpson schreef: En als ik je goed begrijp zeg je ook dat er geen serieproductie van gasinstallaties voor Volvo's is? is dat niet eigenaardig als er zoveel geleverd zouden worden? maar dat betekend dan automatisch toch ook dat er niet iets als een ISO certificering voor gas is?
Wat je met maatwerk suggereert is dat er dus geen Volvo gelijk is, dat lijkt mij haast onmogelijk.
de Volvo's zijn zeker wel gelijk, maar met maatwerk word bedoeld de afstelling.
men vertrekt altijd van een standaard installatie (Vialle levert niet anders), die word vervolgens afgesteld op de auto.
niet iedere auto is in dezelfde conditie.
je mag dat vergelijken zoals bij chiptuning, je kan 2 identieke auto's hebben, maar uiteindelijk hebben ze verschillende software.
wellicht zijn de verschillen nooit groot, maar wél cruciaal voor een optimale werking.